0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Податкова система (ID:275902)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 38
Рік виконання: 2018
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Облік і звітність туристичного збору 2. Податкова знижка по ПДФО 3. Облік і звітність збору за паркування транспортних засобів 4. Особливості спеціального режиму оподаткування ПДВ 5. Порядок складання декларації з ПДВ Практична частина Практична частина: Завдання 1. Підприємство «Альфа» 01.06.20ХХр. придбало товар А вартістю 3600,00 грн. у т.ч. ПДВ. Та 23.06.20ХХр. експортувало його до Чехії за ціною 400 євро (курс євро, зазначений у митній декларації – 10,5147 грн./євро). Кошти за експортною операцією отримано 30.06.20ХХр. (за курсом 10,5999 грн./євро). Необхідно: визначити базу оподаткування для нарахування ПДВ щодо експорту; та відобразити дану господарську операцію на рахунках бухгалтерського обліку. Завдання 2. Дані для розрахунку: ТОВ «Пролісок» протягом звітного періоду здійснило наступні операції: 1. Перераховано аванс постачальнику за товар «А» в сумі – 60 000 грн. з ПДВ. 2. Оприбутковано товар «А» від постачальника в сумі – 60 000 з ПДВ. 3. Нараховано заробітну плату працівникам адміністративного персоналу в сумі – 25 000 грн., та відрахування на соціальні заходи в сумі – 8000 грн. 4. Придбано комп’ютер у постачальника (оприбутковано) – 3600 грн. з ПДВ. 5. Отримано послуги від нерезидента з консалтингу в сумі 4000 євро (курс на дату підписання акту виконаних робіт – 10,1 грн. за 1 євро. Виручка ТОВ «Пролісок» за минулий рік без ПДВ склала 1 200 000 грн.). 6. Відвантажено придбаний товар «А» покупцям (торгова націнка склала 60%). 7. Директору на день народження подаровано телевізор, що обліковувався на складі як товар в сумі 5000 грн. 8. Отримано дивіденди від нерезидента в сумі – 50 000 грн. 9. Нарахувало та сплатило за навчання свого працівника у вищому навчальному закладі – 2400 грн. (з працівником укладено договір і згідно умов договору він зобов’язаний відпрацювати на підприємстві 3 роки після навчання). Довідкова інформація: в минулому році підприємство отримало збиток в розмірі 20 000 грн. Дохід підприємства в минулому році склав – 3 000 000 грн. Необхідно: визначити суму податку на прибуток, яку підприємство сплатить до бюджету. Завдання 3. Необхідно: визначити у яких випадках та при наявності яких документів працівник має право на застосування ПСП: 1. Працівник працює на 0,5 ставки за сумісництвом, де його щомісячна зарплата становить 1 400 грн. 2. Роботодавець орендує у свого працівника нежитлове приміщення. Щомісячна зарплата працівника - 1 700 грн., орендна плата - 150 грн. 3. Зарплата працівниці 1 650 грн. Згідно із заявою їй надано матеріальну допомогу в сумі 650 грн. 4. Працівник підприємства отримує зарплату в розмірі 1 680 грн. та одночасно зареєстрований підприємцем 5. На підприємство прийнято студента-контрактника з окладом у розмірі 1 500 грн. 6. Одинока мати, яка має неповнолітню дитину, оформлена за трудовою угодою 7. Розлучена жінка має неповнолітнього сина. Її зарплата становить 1 700 грн. на місяць 8. Вдова виховує двох дітей віком 12 та 8 років, її зарплата - 3 100 грн. 9. Працівник має трьох дітей, двоє з яких проживають із його дружиною від першого шлюбу. Чи має він право на ПСП як батько трьох дітей? Завдання 4. Підприємство імпортувало на територію України 50 автомобілів «Субару Форестер» з об’ємом циліндру двигуна 2200 куб. см. за 200 000 грн. кожен. Автомобілі є новими, тому ставка акцизного податку в період ввезення становила 0,13 євро за 1 куб. см. Курс євро на дату подання митної декларації під час розмитнення автомобілів склав 10,41 грн. за 1 євро. Необхідно: розрахувати суму акцизного податку, яку підприємство сплатить на митниці при розмитненні автомобілів. Завдання 5. Організація провадить діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчику для платного паркування, і; розташованому на вул. Сагайдачного в м. Києві. Місце паркування розташоване в центральній частині міста. Земельна ділянка, виділена під паркування, є комунальною власністю. На майданчику 20 місць для паркування, площа одного місця - 11,5 м2, два місця обладнано для паркування автомобілів, яки¬ми керують інваліди. Загальна площа, яка підлягає оподаткуванню, становить 207 м2 (11,5 м2 х 18 паркувальних місць). Рішенням Київської міської ради ставки збору встановлено в таких розмірах (за 1 м2 площі у відсотках до мінімальної І зарплати): - 0,10 % - на місцях для паркування, облаштованих у встановленому порядку тех¬нічними засобами для обмеження в'їзду до окремих зон паркування, незалежно від режиму роботи і розташування; - 0,04 % - на місцях для паркування, роз¬ташованих у центральній частині міста, не¬залежно від режиму роботи; - 0,03 % - на інших місцях для паркування, об лаштованих у встановленому порядку. Оскільки місце для паркування розташоване в центральній частині міста, для розрахунку бе¬ремо ставку 0,04 % до мінімальної зарплати. Необхідно: розрахувати суму збору за І квартал 20ХХ року та на підставі наявних даних заповнимо деклара¬цію за І квартал 20ХХ року СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову