0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оподаткування (ID:599435)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 8
Рік виконання: 2022
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Товариством з обмеженою відповідальністю “Авангард” за звітний період були здійснені наступні господарські операції: (грн. без ПДВ) № з/п Зміст господарської операції 5 1 Отримано кредит банку 2 Отримана сировина від постачальника “А” (платник ПДВ) 6400 3 Отримані товари від приватного підприємця, який не є платником ПДВ 4 Отримані матеріали від постачальника “Б” (платник ПДВ) 3000 5 Підписано акт про отримання виконаних робіт від платника ПДВ 7500 6 Перераховані кошти постачальнику “Б” (друга подія) 3000 7 Перераховані кошти постачальнику “В” - платнику ПДВ за товари, які ще не отримані 1700 8 Здійснена попередня оплата за сировину платнику єдиного податку за ставкою 6% 800 9 Продано об’єкт основних фондів групи 3 платнику ПДВ 50000 10 Продано об’єкт основних фондів групи 4 неплатнику ПДВ 11 Списані сировина і матеріали на виробництво 6000 12 Нарахована заробітна плата працівникам 10000 13 Здійснені нарахування на заробітну плату 1419 14 Оприбуткована готова продукція на склад 26400 15 Відвантажена готова продукція покупцям - платникам ПДВ 30140 16 Отримана попередня оплата за товари від покупця - платника ПДВ 9200 17 Відвантажена готова продукція платникам ПДВ (звільнена від ПДВ) 3000 18 Відвантажена продукція на експорт (у доларах США, курс 8,00 грн.) 19 Нараховані і сплачені відсотки за кредит 20 Відвантажені товари покупцям за готівку 2900 21 Повернена покупцями- платникам ПДВ неякісна готова продукція 1000 22 Отримана попередня оплата за послуги від неплатника ПДВ 3640 23 Отримана оплата за товари, які відвантажені в попередньому періоді (друга подія) 7530 24 Нараховані і сплачені податки і збори до бюджету: - ПДВ ? (розрахунок здійснюється окремо) - податок на прибуток ? (розрахунок здійснюється окремо) - земельний податок ? (розрахунок здійснюється окремо) - комунальний податок ? (розрахунок здійснюється окремо) 25 Витрачені кошти на придбання спецодягу для працівників від платника ПДВ 26 Перераховані кошти за послуги зв’язку та Інтернету платнику ПДВ 27 Здійснена передплата спеціалізованих періодичних видань неплатнику ПДВ 3000 28 Перераховані кошти за охорону приміщення неплатнику ПДВ 1050 29 Отримана орендна плата від платника ПДВ 30 Реалізовані МТТІП неплатнику ПДВ 3400 31 Повернений неякісний товар постачальнику - платнику ПДВ 32 Безкоштовно отримані товари від неплатника ПДВ 5920 33 Оплата ліцензії на здіснення діяльності 300 34 Сплачено вартість торгового патенту 960 35 Витрачені кошти на добові при відрядженні 1000 36 Безкоштовно отримані послуги від платника ПДВ 37 Повернена частина кредиту 38 Отримані штрафи за договором 5000 39 Отримана безповоротна фінансова допомога 40 Витрачені кошти на організацію свята для працівників (платнику ПДВ) 1000 41 Витрачені кошти на придбання від неплатника ПДВ паливно- мастильних матеріалів для легкового автомобіля 42 Сплачені штрафи за результатами перевірки ДПІ 43 Визначено приріст (убуток) балансової вартості запасів - приріст - убуток 32940 44 Нарахована амортизація основних фондів ? (розрахунок здійснюється окремо) 45 Середньооблікова кількість штатних працівників, чол. 500 Відомості про основні фонди підприємства Групи основних фондів Балансова вартість на початок звітного періоду, грн. Група 1 ? Група 2 7000 Група 3 Група 4 54000 Всього: ? Відомості про наявність у підприємства земельних ділянок Група земель Площа, га Землі сільськогосподарського призначення в межах населених пунктів: рілля 600 сіножаті 900 Землі сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів: пасовища 520 багаторічні насадження Земельні ділянки населених пунктів: зайняті житловим фондом надані для потреб сільськогосподарського виробництва, які зайняті виробничими будівлями 0,5 Необхідно зазначити, що підприємство розташоване в обласному центрі з чисельністю населення 700 тис. чол. Грошова оцінка 1 га сільськогосподарських угідь: рілля - 5400 грн., сіножаті - 2500 грн., пасовища - 1960 грн., багаторічні насадження - 11130 грн. Для забезпечення справляння земельного податку та орендної плати за землю грошова оцінка земель підлягає індексації на коефіцієнт 3,022. Грошова оцінка земельних ділянок населених пунктів не проведена, при цьому місцевою радою встановлено коефіцієнт 1,2 до затверджених ставок земельного податку Необхідно: 1. Визначити суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету за звітний період. 2. Визначити суму нарахувань із заробітної плати, що підлягають сплаті підприємством за звітний період. 3. Визначити суму земельного податку за звітний період (квартал). 4. Визначити суму податку на прибуток підприємств, що підлягає сплаті за звітний період.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Товариством з обмеженою відповідальністю “Авангард” за звітний період були здійснені наступні господарські операції: (грн. без ПДВ) № з/п Зміст господарської операції 5 1 Отримано кредит банку 2 Отримана сировина від постачальника “А” (платник ПДВ) 6400 3 Отримані товари від приватного підприємця, який не є платником ПДВ 4 Отримані матеріали від постачальника “Б” (платник ПДВ) 3000 5 Підписано акт про отримання виконаних робіт від платника ПДВ 7500 6 Перераховані кошти постачальнику “Б” (друга подія) 3000 7 Перераховані кошти постачальнику “В” - платнику ПДВ за товари, які ще не отримані 1700 8 Здійснена попередня оплата за сировину платнику єдиного податку за ставкою 6% 800 9 Продано об’єкт основних фондів групи 3 платнику ПДВ 50000 10 Продано об’єкт основних фондів групи 4 неплатнику ПДВ 11 Списані сировина і матеріали на виробництво 6000 12 Нарахована заробітна плата працівникам 10000 13 Здійснені нарахування на заробітну плату 1419 14 Оприбуткована готова продукція на склад 26400 15 Відвантажена готова продукція покупцям - платникам ПДВ 30140 16 Отримана попередня оплата за товари від покупця - платника ПДВ 9200 17 Відвантажена готова продукція платникам ПДВ (звільнена від ПДВ) 3000 18 Відвантажена продукція на експорт (у доларах США, курс 8,00 грн.) 19 Нараховані і сплачені відсотки за кредит 20 Відвантажені товари покупцям за готівку 2900 21 Повернена покупцями- платникам ПДВ неякісна готова продукція 1000 22 Отримана попередня оплата за послуги від неплатника ПДВ 3640 23 Отримана оплата за товари, які відвантажені в попередньому періоді (друга подія) 7530 24 Нараховані і сплачені податки і збори до бюджету: - ПДВ ? (розрахунок здійснюється окремо) - податок на прибуток ? (розрахунок здійснюється окремо) - земельний податок ? (розрахунок здійснюється окремо) - комунальний податок ? (розрахунок здійснюється окремо) 25 Витрачені кошти на придбання спецодягу для працівників від платника ПДВ 26 Перераховані кошти за послуги зв’язку та Інтернету платнику ПДВ 27 Здійснена передплата спеціалізованих періодичних видань неплатнику ПДВ 3000 28 Перераховані кошти за охорону приміщення неплатнику ПДВ 1050 29 Отримана орендна плата від платника ПДВ 30 Реалізовані МТТІП неплатнику ПДВ 3400 31 Повернений неякісний товар постачальнику - платнику ПДВ 32 Безкоштовно отримані товари від неплатника ПДВ 5920 33 Оплата ліцензії на здіснення діяльності 300 34 Сплачено вартість торгового патенту 960 35 Витрачені кошти на добові при відрядженні 1000 36 Безкоштовно отримані послуги від платника ПДВ 37 Повернена частина кредиту 38 Отримані штрафи за договором 5000 39 Отримана безповоротна фінансова допомога 40 Витрачені кошти на організацію свята для працівників (платнику ПДВ) 1000 41 Витрачені кошти на придбання від неплатника ПДВ паливно- мастильних матеріалів для легкового автомобіля 42 Сплачені штрафи за результатами перевірки ДПІ 43 Визначено приріст (убуток) балансової вартості запасів - приріст - убуток 32940 44 Нарахована амортизація основних фондів ? (розрахунок здійснюється окремо) 45 Середньооблікова кількість штатних працівників, чол. 500 Відомості про основні фонди підприємства Групи основних фондів Балансова вартість на початок звітного періоду, грн. Група 1 ? Група 2 7000 Група 3 Група 4 54000 Всього: ? Відомості про наявність у підприємства земельних ділянок Група земель Площа, га Землі сільськогосподарського призначення в межах населених пунктів: рілля 600 сіножаті 900 Землі сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів: пасовища 520 багаторічні насадження Земельні ділянки населених пунктів: зайняті житловим фондом надані для потреб сільськогосподарського виробництва, які зайняті виробничими будівлями 0,5 Необхідно зазначити, що підприємство розташоване в обласному центрі з чисельністю населення 700 тис. чол. Грошова оцінка 1 га сільськогосподарських угідь: рілля - 5400 грн., сіножаті - 2500 грн., пасовища - 1960 грн., багаторічні насадження - 11130 грн. Для забезпечення справляння земельного податку та орендної плати за землю грошова оцінка земель підлягає індексації на коефіцієнт 3,022. Грошова оцінка земельних ділянок населених пунктів не проведена, при цьому місцевою радою встановлено коефіцієнт 1,2 до затверджених ставок земельного податку Необхідно: 1. Визначити суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету за звітний період. 2. Визначити суму нарахувань із заробітної плати, що підлягають сплаті підприємством за звітний період. 3. Визначити суму земельного податку за звітний період (квартал). 4. Визначити суму податку на прибуток підприємств, що підлягає сплаті за звітний період.