0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Податкова система (ID:835202)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 6
Рік виконання: 2023
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Необхідно визначити всі види та суми податків, які підлягають сплаті до державного бюджету (відшкодування з бюджету) за наслідками звітного місяця, якщо підприємство реалізує різні види продукції. 1. Закуплено сировину виготовлення готової продукції у сумі 84 000 грн. (з урахуванням ПДВ). 2. Перераховано передплату за комп'ютери 84000грн, у тому числі ПДВ. 3. Придбано комп'ютери 8 шт. для подальшого перепродажу у сумі 120000 грн. 4. Реалізовано запаси, що не використовуються у виробництві, а враховуються на балансі підприємства, на суму 36 000 грн. (з урахуванням ПДВ). Облікова вартість -32000 грн. 5. Отримано передплату за готову продукцію 60 000 грн., у тому числі ПДВ. 6. Сплачено вартість державних платних послуг 920 грн. 7. Реалізовано вино 2300 л. за контрактною вартістю 69 000 грн. без урахування непрямих податків. рентабельність 30%. Ставка акцизного збору: 7,80 грн. за 1 л. 8. Отримано кредит банку 250 000 грн. 9. Придбано меблі для використання на підприємстві на 96000 грн. з ПДВ. 10. Нараховано заробітну плату працівникам (дивись операцію 11) (ЕСВ – ?%). 11. Здійснити утримання із заробітної плати: - співробітник «А» – 3150 грн.; - співробітник «Б» – 115500 грн.; - співробітник «В» – 14950 грн.; - співробітник «Г» – 3160 грн., має 2-х дітей; - Співробітник «Д» – 8700 грн. 12. Відображено витрати на оренду приміщення 15000 грн. без НДС. 13. Відображено комунальні витрати 12400 грн., у тому числі ПДВ. 14. Нараховано відсотки за кредитом із розрахунку 24% річних. 15. Відвантажено готову продукцію у сумі 125000 грн. без урахування ПДВ (з урахуванням передоплати п.4). Собівартість готової продукції – 95 000 грн. 16. Імпортований товар у кількості 900 прим. за контрактною вартістю 20 $ за 1 од. Курс НБУ на дату оформлення ВМД – 36,80 грн. Витрати до кордону України – 1000 $. Мито – 8%, митний збір – 0,2%, акцизний збір – 5%. Витрати від кордону до складу підприємства – 18 000 грн., у тому числі ПДВ. 17. Реалізовано 700 од. імпортованого товару із націнкою 30%.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Необхідно визначити всі види та суми податків, які підлягають сплаті до державного бюджету (відшкодування з бюджету) за наслідками звітного місяця, якщо підприємство реалізує різні види продукції. 1. Закуплено сировину виготовлення готової продукції у сумі 84 000 грн. (з урахуванням ПДВ). 2. Перераховано передплату за комп'ютери 84000грн, у тому числі ПДВ. 3. Придбано комп'ютери 8 шт. для подальшого перепродажу у сумі 120000 грн. 4. Реалізовано запаси, що не використовуються у виробництві, а враховуються на балансі підприємства, на суму 36 000 грн. (з урахуванням ПДВ). Облікова вартість -32000 грн. 5. Отримано передплату за готову продукцію 60 000 грн., у тому числі ПДВ. 6. Сплачено вартість державних платних послуг 920 грн. 7. Реалізовано вино 2300 л. за контрактною вартістю 69 000 грн. без урахування непрямих податків. рентабельність 30%. Ставка акцизного збору: 7,80 грн. за 1 л. 8. Отримано кредит банку 250 000 грн. 9. Придбано меблі для використання на підприємстві на 96000 грн. з ПДВ. 10. Нараховано заробітну плату працівникам (дивись операцію 11) (ЕСВ – ?%). 11. Здійснити утримання із заробітної плати: - співробітник «А» – 3150 грн.; - співробітник «Б» – 115500 грн.; - співробітник «В» – 14950 грн.; - співробітник «Г» – 3160 грн., має 2-х дітей; - Співробітник «Д» – 8700 грн. 12. Відображено витрати на оренду приміщення 15000 грн. без НДС. 13. Відображено комунальні витрати 12400 грн., у тому числі ПДВ. 14. Нараховано відсотки за кредитом із розрахунку 24% річних. 15. Відвантажено готову продукцію у сумі 125000 грн. без урахування ПДВ (з урахуванням передоплати п.4). Собівартість готової продукції – 95 000 грн. 16. Імпортований товар у кількості 900 прим. за контрактною вартістю 20 $ за 1 од. Курс НБУ на дату оформлення ВМД – 36,80 грн. Витрати до кордону України – 1000 $. Мито – 8%, митний збір – 0,2%, акцизний збір – 5%. Витрати від кордону до складу підприємства – 18 000 грн., у тому числі ПДВ. 17. Реалізовано 700 од. імпортованого товару із націнкою 30%.