0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт про проходження практики у на базі ДПІ у центральному районі м.Миколаєва + додатки (ID:835413)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 55
Рік виконання: 2022
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….. 1. Організаційна структура районної ДПІ…………………………………… 2. Облік платників податків…………………………………………………… 3. Масово-роз’яснювальна робота серед платників податків…………….. 4. Фіскально-адміністративні аспекти непрямих податків……………….. 4.1. Фіскально-адміністративні аспекти податку на додану вартість…… 4.2. Фіскально-адміністративні аспекти акцизного податку……………. 5. Фіскально-адміністративні аспекти прямих податків з юридичних осіб. 5.1. Фіскально-адміністративні аспекти податку на прибуток підприємств. 5.2. Фіскально-адміністративні аспекти спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності юридичних осіб………………………………………………. 5.3. Фіскально-адміністративні аспекти плати за землю…………………….. 6 Фіскально-адміністративні аспекти екологічного податку та ресурсних платежів……………………………………………………………………………… 7. Фіскально-адміністративні аспекти місцевих податків та зборів……… 8. Організація податкового аудиту та валютного контролю……………… 9. Фіскально-адміністративні аспекти податків з фізичних осіб………….. 10. Облік надходжень податків і зборів……………………………………… 11. Ознайомлення з АРМ, які функціонують в ДПІ району (міста)………….. 12. Прогнозно-аналітична робота податкових органів…………………….. 13. Стягнення податкової заборгованості…………………………………. 14. Надання платникам податків розстрочок і відстрочок зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів)………………………………………………….. 15. Претензійно-позовна робота органів ДФС України……………………….. 16. Робота з підбору кадрів та взаємодія з іншими органами…………………. 17. Модернізація державної фіскальної служби України…………………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………… ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В умовах ринкової економіки важливим питанням, пов'язаним із ефективністю виробництва і загальним економічним розвитком країни, є правильна побудова і організація податкових відносин господарюючих суб'єктів і громадян з державою. А це можливо лише за умови вдосконалення податкової системи, що є сукупністю встановлених в країні податків, які не слід розглядати лише у фіскальному аспекті, тобто як державні доходи, що забезпечують інтереси бюджету. Податки, особливо нині, повинні стати суттєвим важелем державного регулювання за допомогою якого можна досить ефективно впливати на процес економічного зростання та соціального розвитку. Створення ефективної податкової системи та використання оптимальних принципів застосування податків – це головне завдання податкових і фінансових державних органів з метою забезпечення соціально-економічного розвитку країни. Податкова система повинна успішно вирішувати фіскально-розподільче завдання. Шляхом оптимального розподілу доходів суб’єктів підприємництва та громадян забезпечується дохідна частина бюджету, достатня для фінансування соціальних процесів та розвитку в цілому України та регіонів зокрема. Проходження переддипломної практики було здійснено на базі ДПІ у центральному районі м.Миколаєва, що дало змогу більш детально ознайомитися зі структурними підрозділами податкової інспекції, функціональними обов’язками працівників, удосконалити набуті знання на практиці, вивчити порядок організації та проведення позапланових, зустрічних перевірок та інше. Актуальність проходження практики полягає у тому, що переддипломна практика є продовженням навчального процесу підготовки фахівців. Метою проходження переддипломної практики є поглиблення та застосування на практиці теоретичних і практичних знань, які набуто в процесі навчання, оволодіння сучасними формами та методами фінансової роботи, формування відповідальності при прийнятті управлінського рішення, вміння орієнтуватися в організації роботи офісу, у податковому законодавстві. Адже лише при поєднанні теоретичних і практичних знань податкового законодавства можливо зробити глибокий аналіз діючого законодавства щодо оподаткування та виявлення проблемних питань. Завданням практики є забезпечення зв’язку між практичними та теоретичними навчаннями з метою підготовки спеціаліста для виконання основних професійних функцій відповідно до освітньо кваліфікаційного рівня магістра, підвищення відповідальності студента в умовах безпосередньо практичної діяльності, розвиток професійного мислення, вивчення основ організаційної діяльності в умовах трудового колективу. Джерелами інформації, в процесі проходження практики, стала нормативно-правова база, а саме Конституція України закони України, Бюджетний кодекс України, Податковий кодекс України , постанови Верховної Ради України, укази та розпорядження Президента України, інструкції, накази, методичні рекомендації, листи ДПС України, Миколаївської області, посадові інструкції головних державних ревізорів-інспекторів тощо.