0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Майнове оподаткування в Україні (ID:860645)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 60
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАЙНОВОГО ОПОДАТКУВАННЯ 1.1. Теоретичне підґрунтя становлення та розвитку майнового оподаткування 1.2. Економічна сутність майнового оподаткування 1.3. Нормативно-правове забезпечення функціонування майнового оподаткування в Україні РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ МАЙНА В УКРАЇНІ 2.1. Моніторинг фіскального значення майнових податків у доходах бюджету 2.2. Аналіз виконання бюджету м. Одеси за надходженням майнових податків 2.3. Формування бюджетів територіальних громад за рахунок майнових податків РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАЙНОВОГО ОПОДАТКУВАННЯ 3.1. Зарубіжний досвід майнового оподаткування та можливості його адаптації в Україні 3.2. Проблеми та шляхи підвищення ефективності майнового оподаткування в Україні ВИСНОВОК Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАЙНОВОГО ОПОДАТКУВАННЯ 1.1. Теоретичне підґрунтя становлення та розвитку майнового оподаткування Податок як соціально-економічний феномен з’явився одночасно з виникненням держави, відповідно, стягнення податків було однією з головних умов її існування. Так, одним із методів мобілізації доходів держави з моменту її створення було майнове оподаткування. Більше того, воно стало основою в системі особистого оподаткування, оскільки як рухоме і нерухоме майно, так і земля були єдиним об’єктами, які піддавались оподаткуванню на той час. Саме тому податок на майно є найстарішим у структурі податків багатьох країн, а також основним джерелом наповнення місцевих бюджетів. РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЮЧОЇ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ МАЙНА В УКРАЇНІ 2.1. Моніторинг фіскального значення майнових податків у доходах бюджету З метою ефективного виконання своїх функцій, як на загальнодержавному, так і на місцевому рівнях їх, необхідно володіти фінансовими ресурсами у достатньому обсязі. Наразі перед Україною у зв’язку із євроінтеграційним курсом гостро стоїть завдання формування фінансової бази територіальних громад. Значну роль при створенні матеріальної та фінансової основи муніципалітету відіграють доходи їх власних бюджетів, а саме без урахуванням міжбюджетних трансфертів, важливою складовою яких є податок на майно. Саме по цій причині слід приділити особливу увагу до забезпечення функціювання та реформування системи оподаткування майна та його механізму в Україні, що визначає актуальність даного аналізу. Розглянемо динаміку доходної частини зведеного бюджету та визначимо темп їх росту (табл. 2.1). Таблиця 2.1 Динаміка доходів зведеного бюджету, податкових надходжень зведеного бюджету, місцевих податків і зборів, податку на майно та їх темпу росту в Україні протягом 2018-2022 років [37] Як ми розуміємо, система майнового оподаткування в Україні, як і в цілому податкова система країни, потребує постійного вдосконалення. Тому, проаналізувавши вищенаведене, можемо виділити певні заходи для подолання даної проблематики, зокрема: - посилити рівень контролю за процесом заповнення декларацій, а точніше за точністю та достовірністю внесених даних, а також за своєчасністю подачі декларацій з повним належним оформленням усіх її пунктів та працювати над формуванням податкової культури у суб’єктів господарювання; - створити офіційну базу земельних ділянок з проведенням інвентаризації всіх земельних ділянок та здійснювати контроль щодо їх реєстрації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, що допоможе володіти офіційно точною інформацією щодо місця розташування земельних ділянок, їх меж, розмірів, правового статусу, а також відстежування таких земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, встановлення кількісних і якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру; - проконтролювати своєчасне проведення нормативно-грошової оцінки земельних ділянок (нагадаю – це мінімум один раз на 5-7 років); - переглянути деякі пільги, які давно втратили свою актуальність та не являються ефективними, що призводить до значного скорочення місцевої казни; - сформувати Державний реєстр щодо об’єктів нерухомого майна з ціллю отримання повної інформації щодо об’єктів нерухомості; - розширити базу оподаткування об’єктів транспортного податку, що зіграє ключову роль у формування додаткових ресурсів у місцевих бюджетах [31]. Наступним кроком обґрунтуємо цілі, очікувані результати та шляхи реформування системи майнового оподаткування в Україні в умовах фіскальної децентралізації. Тож найважливішими цілями реформування системи майнового оподаткування в Україні можна зазначити: