0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування політичного іміджу лідера як виборча технологія (ID:110774)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 38
Рік виконання: 2010
Вартість: 100 грн
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Вибори та виборчі технології: 1. Визначення поняття «вибори» 2. Виборчий процес та виборча компанія 3. Виборчі технології 3.1. Класифікація виборчих технологій. 3.2. Функції та особливості виборчих технологій Розділ ІІ. Політичний імідж: 1. Поняття «імідж»: 1.1. Визначення поняття «імідж» 1.2. Природа та функції іміджу 1.3. Класифікація іміджу 2. Політичний імідж: 2.1. Визначення поняття «політичний імідж» 2.2. Класифікація політичного іміджу Розділ ІІІ. Формування політичного іміджу лідера як виборча технологія 3.1. Фактори формування реального та стратегічного іміджу 3.2. Шляхи побудови іміджу 3.3. Принципи та закони формування позитивного іміджу Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову