0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль ЗМІ у формуванні іміджу політичного лідера (ID:110776)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2012
Вартість: 150 грн
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 РОЗДІЛ 1 Засоби масової інформації та їх роль у формуванні іміджу політичного лідера: теоретико-методологічні засади дослідження 7 1.1. Визначення поняття «ЗМІ». Структура та характерні риси ЗМІ 7 1.2. Функції ЗМІ 12 1.3 Роль ЗМІ у формуванні іміджу політичного лідера 15 РОЗДІЛ 2 Дослідження впливу ЗМІ на створення іміджу політичного лідера 21 РОЗДІЛ 3 Рекомендації використання можливостей ЗМІ у формуванні іміджу політичного лідера 32 Висновки 34 Список використаних джерел та літератури 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову