0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проблеми та перспективи реалізації транскордонних проектів у Чернівецькій області (ID:133926)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 42
Рік виконання: 2016
Вартість: 5.00 грн.
Купити цю роботу
Зміст
1.ІСТОРІЯ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА В ЧЕРНІВЕЦЬКІ ОБЛАСТІ 2.НОВІ ФОРМИ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА 3.ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТРАНСКОРДОННИХ ПРОЕКТІВ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 4.ВИСНОВКИ 5.СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За сучасних умов посилення євроінтеграційних процесів,а також подій,що відбуваються на східних кордонах нашої держави,а саме агресії нашого північного сусіда значно зростає роль транскордонного співробітництва, позаяк відкриваються нові можливості і постають нові виклики щодо сталого розвитку прикордонних регіонів. На початку 2014 р. в Україні відбулися епохальні події, які привели до влади проєвропейські сили та спричинили інтервенцією Росії. Остання, анексувавши Крим і дестабілізуючи ситуацію у східних областях України, порушила баланс безпеки у Східній Європі. ...Сума передбачених на це коштів становила 3,7 мільйона євро.Звісно,здійснення подібних заходів в майбутньому буде лише на користь для транскордонного співробітництва у Чернівецькій області. Однак,не всі такі проекти увінчалися успіхом. Наприклад,попри багатослівні обіцянки,притулок для тварин у Чернівцях досі не добудували. Упродовж двох років у Чернівцях за європейські гроші реалізовували транскордонний проект, який мав на меті покращити ситуацію з бездомними собаками,але, на жаль,ті гроші так і не були освоєні.Причиною цьому стало дискусія між громадою в якій власності повинен бути новостворений центр.Приватний чи комунальний центр.Понад годину депутати Чернівецької міськради сперечалися, як улаштувати притулок для тварин: передати його у приватні руки, чи створити окреме міське комунпідприємство.Окрім того,депутати сперечалися як призначати директора підприємства.Повинен обрати міський голова чи провести конкурс. ...Минулої весни 2015 року на факультеті історії, політології та міжнародних відносин ЧНУ відкрили Центр румунських студій. Відбулася ця подія під час Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні тенденції регіональної співпраці: україно-румуно-молдовський вимір".Університет підтримує тісну співпрацю зі своїми колегами-науковцями Сучави, Ясс, Тімішоари та інших міст Румунії.Створення центру дозволило спільну роботу ще більше об’єднати, призвести до певної системи, розвивати нові проекти як в межах українсько-румунської співпраці, так і в співробітництві з Євросоюзом. На цьому ж факультеті кафедра політології свого часу забезпечила вихід 4-го тому кафедральної збірки наукових праць «Політологічні та соціологічні студії»,який цілковито присвячений вивченню сучасних євроінтеграційних процесів.Постійно висвітлюються ці питання на сторінках збірника наукових статей «Україна-Румунія-Молдова: історичні,політичні та культурні аспекти взаємин у контексті сучасних європейських процесів», котрий регулярно виходить після проведення однойменних тематичних міжнародних конференцій. ...Отже,аналіз сучасної ситуації дає підстави стверджувати про перспективність нових форм співробітництва у Чернівецькій області. Наступне завдання передбачало аналіз подальших перспектив ТКС в Чернівецькій області.На основі регіональної прикордонної співпраці, як свідчить набутий досвід співпраці у рамках досліджуваного Єврорегіону «Верхній Прут», найбільші перспективи ТКС області у сферах боротьби з надзвичайними ситуаціями, екології, освіти, науки та туризму, що є однією з засад сталого розвитку цього регіону у контексті євроінтеграційних зусиль України на сучасному етапі. Зрозуміло, що в подальшому це має трансформуватися в інноваційний регіональний розвиток та гідні економічні зв’язки за умови мінімізації розбіжностей розвинутості між прикордонними регіонами Румунії, Республіки Молдова та України в соціально-економічній та політичній площинах. Причому імплементація спільних стратегій має бути заснована не тільки на базових угодах єврорегіональної співпраці, а й операційному розвитку транскордонного співробітництва та розширення зв’язків на інституційному рівні як органів місцевого самоврядування, так і осередків громадянського суспільства.