0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Політичний імідж лідера у структурі комунікативного простору (ID:179828)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2010
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ 1.1. Понятійно-категоріальний апарат вивчення політичного іміджу………….6 1.2. Історичні аспекти використання та дослідження політичного іміджу........11 РОЗДІЛ 2. ПОЛІТИЧНИЙ ІМІДЖ ЯК ФАКТОР ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 2.1. Сутність та структура політичного іміджу…………………………………..17 2.2. Місце політичного іміджу лідера у структурі комунікативного простору........................................................................................................22 2.3. Роль ЗМІ у формуванні політичного іміджу лідера…………………………28 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….……..32 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ…………………………………………………………...34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – політичний імідж лідера. Предмет дослідження – комунікативна сутність політичного іміджу лідера. Мета дослідження: визначити роль політичного іміджу у сучасному комунікативному просторі, дослідити роль ЗМІ у конструюванні іміджу політичного лідера або партії. Для досягнення поставленої мети були окреслені наступні завдання дослідження: • визначити головні поняття, що входять у структуру політичного іміджу; • прослідкувати історію використання та вивчення політичного іміджу; • розкрити сутність політичного іміджу лідера, визначити його структуру; • визначити, яке місце посідає політичний імідж у комунікативному просторі; • дослідити, яку роль грають політичні міфи та стереотипи у популяризації іміджу за допомогою ЗМІ; • проаналізувати роль ЗМІ у формуванні політичного іміджу. У процесі написання курсової роботи були використані наступні методи дослідження політичного іміджу: по-перше, історичний метод, тобто використання історичного досвіду розвитку вчень про політичний імідж; діалектичний метод, як основа органічного пізнання науки і практики, для розгляду іміджу політичного лідера з точки зору єдності різноманітних чинників, обумовлюючих його переважну роль у структурі комунікаційного простору. Системно-функціональний метод використовувався для визначення основних способів формування політичного іміджу засобами масової інформації. Важливе значення для розкриття теми мав системний підхід, при якому структура та динаміка політичного іміджу розглядаються у контексті його функціонування у структурі комунікативного простору. Для порівняння ролі різних ЗМІ використовувалися метод аналізу та порівняльний метод. Індуктивний метод, який дозволив зробити висновку відносно ролі міфів та стереотипів у популяризації політичного іміджу ЗМІ. Гіпотеза. Політичний імідж лідера є одним з найважливіших факторів політичної комунікації. Він, використовуючи різноманітні технології маніпулювання, виконує роль посередника між лідером та населенням. У процесі цього посередництва переважну роль грають засоби масової комунікації. Альтернативна гіпотеза. Політичний імідж та його відображення у ЗМІ в жодній мірі не впливає на електоральні вподобання населення.