0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міграційні процеси та їх вплив на політику країн Західної Європи (ID:292433)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 91
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи політологічного дослідження явища міграції 1.1. Концептуальні підходи до дефініції поняття «міграція» 1.2. Сутнісний аналіз міграційної політики РОЗДІЛ 2. Сучасний стан та тенденції міграційних процесів у Європі 2.1. Причини виникнення і етапи розвитку міжнародної міграції на європейському континенті 2.2. Європейська міграційна криза 2015 р РОЗДІЛ 3. Міграційна політика Європейського Союзу: проблеми та перспективи 3.1 Нормативно-правове регулювання нелегальної міграції в країни ЄС 3.2. Реформування законодавства Європейського Союзу в контексті міграційної кризи 3.3. Особливості запровадження політики мультикультуралізму в політичну практику країн ЄС Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 3. Міграційна політика Європейського Союзу: проблеми та перспективи 3.1. Нормативно-правове регулювання нелегальної міграції в країнах ЄС У ХХІ столітті міграційна політика стала важливим чинником міжнародного життя і забезпечення національної безпеки всіх держав. Політична стабільність у світі досить тісно пов’язана із значущістю міграційних процесів. Становище у суспільстві, умови проживання і роботи найбільш активної частини населення, стан наукових та інженерних кадрів виступають важливим індикатором, за яким можна оцінювати силу і слабкість кожної конкретної держави, можливості її політичної еліти зміцнювати найважливіші засади державної політики. Стан національного й міжнародного ринків праці, співвідношення на них попиту та пропозицій на професії і кваліфікації, утворюють область, у якій інтереси різних держав можуть як збігатися, так і зіштовхуватися, але все таки вимагають певного узгодження. Значні зрушення в оцінці позитивних і негативних сторін міжнародної міграції визначили в останні роки проведення більшістю держав, відповідно до мети та завдань їхнього соціально-економічного розвитку, досить жорсткої міграційної політики, яка є системою спеціальних національних законів, а також міграційних угод з регулювання міграційних потоків, обмеженню припливу або відтоку біженців і нелегалів і по стимулюванню припливу економічно ефективного людського капіталу, у першу чергу, наукових кадрів і висококваліфікованих фахівців різних галузей. Взагалі можна вважати, що політика у будь-якій сфері людської діяльності є , з одного боку, самостійним способом знаходження і реалізації оптимальних рішень, а з іншого боку – вона частина державної політики в області економічного, соціального, демографічного, екологічного, технічного та іншого розвитку. Міграційна політика розробляється й здійснюється не сама по собі, як певна система заходів, застосовувана в строгій відповідності з конкретними історичними умовами, а насамперед згідно з тими політичними завданнями, що спричиняють ці умови [36, c.48]. Європейський Союз є потужним центром, що притягує міграційні потоки. Імміграційна політика ЄС базується переважно на обмежувальних та контрольних заходах. Здійснення цих заходів є доволі серйозною політичною, економічної, а також юридичною проблемою. Зазвичай міжнародна міграція виникає при наявності великого контрасту між рівнями економічного розвитку і темпами природного приросту країн-донорів та країн-реципієнтів робочої сили. Імміграційна політика й правові норми країн ЄС орієнтуються на використання системного підходу. Імміграційний контроль і прийом мігрантів узгоджуються із забезпеченням їхньої облаштованості, адаптації або інтеграції, а також із вживанням зовнішніх заходів по обмеженню та попередженню потоків небажаних мігрантів. Особливості регулювання міграції, ступінь правильності проведення міграційної політики в цілому й трудової зокрема, залежить від економічних і політичних інтересів країни прийому та країн – постачальників робочої сили. Міграційна політика Європейського Союзу вибудовується в рамках дотримання прав людини на право вільного пересування, що одержала розвиток у багатьох європейських угодах [81].