0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль публічних і політичних комунікацій у формуванні іміджу Придністровської Молдавської Республіки та збереження її статусу (ID:339698)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 17
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ІНДЗ виконане у формі реферату. ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Інформаційна політика ПМР 5 РОЗДІЛ 2. Роль ЗМІ у формуванні іміджу ПМР 10 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність роботи. Одним із факторів успішної та ефективної діяльності і розвитку держави є взаємодія з іншими країнами та міжнародними організаціями. Для цього потрібно проводити результативну зовнішню політику основна мета якої, відстоювання власних інтересів. Зрозуміло, що такі держави як Франція, Велика Британія чи Німеччина століттями будували власний імідж. Проте, країни які утворилися відносно нещодавно, тільки стоять на цьому шляху. Однією з них є самопроголошена держава Придністровська Молдавська Республіка (далі – ПМР). Якій необхідно утвердження власної незалежності та значущості на міжнародній арені. Хоча міжнародна спільнота визнає її як частину Республіки Молдова, зовнішня і внутрішня політика ПМР спрямована на власну ідентифікацію як окремої держави. Одним із інструментів для досягнення результату є політичні та публічні комунікації. В цьому і полягає актуальність роботи Метою роботи є дослідження та аналіз інформаційної політики ПМР. Мета дослідження обумовила необхідність розв’язання таких конкретних завдань: • дослідити інформаційну політику ПМР; • проаналізувати діяльність Засобів масової інформації (далі – ЗМІ) ПМР; • визначити роль публічних та політичних комунікацій у ПМР. Об’єктом дослідження є інформаційна політика та інформаційний простір . Предметом дослідження публічні та політичні комунікації. ПМР. Методи дослідження. При написанні даної роботи були використані : системний, логічний, історичний методи, метод аналізу, узагальнення. Новизна роботи полягає у виявленні значення інформаційно-комунікаційної діяльності для формування міжнародного іміджу ПМР . Практичне значення роботи полягає в тому, що її матеріалами можна користуватися при дослідженні інформаційної політики ПМР та ролі комунікації у формуванні іміджу держави. Структура роботи складається зі вступу, двох розділів, висновку та списку використаних джерел.