0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Політологія (ID:443297)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 10
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 Охарактеризуйте загальні моделі прийняття політико-управлінських рішень – раціональна, обмеженої раціональності та ірраціональна на прикладі трьох кейсів (можна брати як політичні (національні та міжнародні), так і управлінські рішення з бізнес-сектору) Завдання 2 Охарактеризуйте модель політико-управлінських циклів на прикладі українського циклу прийняття політичних рішень (на вибір рішення КМУ, парламент або ОП) Завдання 3 Бріф – неурядова організація Фонд Східна Європа планує провести комунікаційну кампанію національного рівня для підвищення рівня brand awareness та інформування ключових стейкхолдерів та широкої громадськості про діяльність Фонду. Президент Фонду звернувся до Вас як до комунікаційного експерта за порадою, яке агентство краще обрати для проведення всеукраїнської комунікаційної компанії з використанням усіх каналів комунікацій (TV, digital, radio, outdoor advertising etc).
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 1 Охарактеризуйте загальні моделі прийняття політико-управлінських рішень – раціональна, обмеженої раціональності та ірраціональна на прикладі трьох кейсів (можна брати як політичні (національні та міжнародні), так і управлінські рішення з бізнес-сектору) Завдання 2 Охарактеризуйте модель політико-управлінських циклів на прикладі українського циклу прийняття політичних рішень (на вибір рішення КМУ, парламент або ОП) Завдання 3 Бріф – неурядова організація Фонд Східна Європа планує провести комунікаційну кампанію національного рівня для підвищення рівня brand awareness та інформування ключових стейкхолдерів та широкої громадськості про діяльність Фонду. Президент Фонду звернувся до Вас як до комунікаційного експерта за порадою, яке агентство краще обрати для проведення всеукраїнської комунікаційної компанії з використанням усіх каналів комунікацій (TV, digital, radio, outdoor advertising etc).