0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інформаційні війни (ID:681868)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 16
Рік виконання: 2018
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….…3 Роділ І. Поняття та особливості інформаційної війни……………..………...……5 Розділ II. Основні моделі організації інформаційних війн та їх різновиди……...9 Розділ III. Інформаційна війна Росії проти України…………………………..…12 Висновки……………………………………………………………………………15 Список використаних джерел……………………………………………………..16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. ПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ Уперше термін «інформаційна війна» було згадано в 1985 р. у Китаї. В основу теоретичних підходів китайських спеціалістів у сфері інформаційного протиборства покладено погляди давньокитайського воєнного діяча Сунь-Цзи, який першим, у своєму трактаті «Мистецтво війни», узагальнив досвід інформаційного впливу на супротив¬ника [1, c. 137]. Проте на законодавчому рівні це поняття з'явилося вперше в документах Міністерства оборони США в 1990 р. у зв'язку з новими завданнями Збройних сил після закінчення «холод-ної війни». Більш популярним даний термін став після проведення операції «Буря в пустелі» у 1991 р. в Іраку, де нові інформаційні технології вперше були застосовані у військових цілях [2, c. 70]. П. Шпига та Р. Рудник зазначають, що нині є чотири підходи до визначен¬ня даного поняття: - перший підхід трактує її як сукупність політико-правових, соціально-економіч¬них, психологічних дій, що передбачають захоплення інформаційно-го простору, витіснення ворога з інформаційної сфери, знищення його комуніка¬цій, позбавлення засобів передачі повідомлень, а також інші подібні цілі; - за другим підходом інформаційна війна — це найгостріша форма протистоян¬ня в інформаційному просторі, де першочергового значення набува¬ють такі якості взаємодії, як безкомпромісність, висока інтенсивність суперечки та короткотривалість гострого суперництва; - за третім підходом інформаційна війна інтерпретується як форма забезпечен¬ня та ведення військово-силових дій за допомогою найсучасніших електронних засобів (цифрових випромінювачів, супутникових передавачів та інших аналогічних засобів, які застосовуються для виконання військових завдань); - четвертий підхід ототожнює інформаційні війни з кібернетичними війна¬ми (протистояння між технічними системами) [3, c. 328]. Українські дослідники Д. Богуш та О. Юдін зазначають, що про веден¬ня інформаційної війни можна говорити лише в тому випадку, коли здійсню¬ється комплексний вплив на інформаційну сферу противника, який передбачає створення умов для ведення бойових дій або виступає як самостій¬ний чинник, який змушує конфронтуючу державу відмовитись від намічених політичних, економічних чи інших цілей. При цьому особливос¬тями інформаційної війни в будь-якому випадку є ризик і невизначеність її результатів [4, c. 19]. На сьогодні термін «інформаційна війна» використовується в двох площи¬нах: у широкому розумінні — для визначення протиборства в інформацій¬ній сфері в ЗМІ для досягнення різних політичних цілей; у вузько-му розумінні — для визначення воєнного протиборс¬тва, у військовій інформаційній сфері для досягнення односторон¬ніх переваг в отриманні, зборі, обробці та використанні інформації на полі бою (в операції, битві) [5, c. 12]. Спираючись на перелічені визначення, можна сказати, що на сьогодні в світі вже немає дефіциту інформації, а навпаки, фіксується саме її надлишок. Тому можна дійти висновків, що інформаційна війна має такі ознаки: по-перше, завдання інформаційної війни полягає в отриманні певного виграшу зацікавленою стороною; по-друге, інформаційна війна ґрунтується на використанні інформаційного впливу. Але цих двох ознак мало для визначен-ня інформаційної війни, тому слід вказати, що інформаційна війна використовує інформаційну зброю (вона може бути як прихована, так і відкрита), так само інформаційна війна не показує напряму своїх цілей. Ще одна особливість інформаційної війни полягає в тому, що вона може вестись у мирний час, від імені іншої держави, і громадськість може не знати, що за-знає інформаційного впливу [6, c. 84].