0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Політичні комунікації і PR- технології» (ID:897168)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 46
Рік виконання: 2021
Вартість: 254
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження політичної комунікації та PR-технологій……………………………………………………………………….……5 1.1 Основні теоретичні підходи до вивчення політичної комунікації…...…….5 1.2 Дослідження поняття PR-технологій……………………………………….15 Розділ 2. Використання PR-технологій як засобу формування громадської думки………………………………………………………………………………...19 2.1. Специфіка та основні характеристики політичних PR-технологій………….19 2.2. PR як інструмент впливу на громадську думку………………………………25 Розділ 3. Особливості політичної комунікації в Україні……………………...….29 3.1. Політична комунікація, її функції і засоби……………………………………29 3.2. Політична мова в аспекті політичної комунікації……………………………31 3.3. Політична символіка…………………………………………………………...39 Висновки…………………………………………………………………………….43 Список використаної літератури та джерел……………………………………….46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. В Україні політичні комунікації тільки зараз починають займати належне місце в житті суспільства. Їхнє вивчення в останні роки стало одним з основних напрямків розвитку політичної науки.Початок вивченню цієї тематики було покладено в 20-і роки минулого сторіччя. Істотним кроком у розвитку цієї галузі наукового знання з'явилися дослідження, присвячені ролі медіа у формуванні політичного порядку. Правда, політичні комунікації в основному розглядалися як публічні інформаційні процеси й були предметом міждисциплінарних досліджень.В піар технології більшість фахівців піару на пострадянському просторі вважають, що політичний піар посідає перші позиції у країнах СНД. На відміну від Заходу, де лідирують фінансові, урядові та кризові паблік рілейшнз. Можна сказати й більше, що й увесь розвиток PR тут бере свій початок від парламентських чи президентських виборів. Кожен такий стан включає нові інтелектуальні сили, залучаючи нові фінансові можливості.Політичні PR, насамперед, включають виборчі технології. При цьому методи PR-фахівців нічим не відрізняються від апробованих у сфері реклами. Формуються характерні риси певного кандидата, розробляються шляхи донесення його образу до виборців, планується низка заходів, щоб кандидат виходив до своїх виборців як зі словами. Розробляється також контрпропаганда та негативна реклама конкурента. У кампаніях трапляються випадки, коли вже неможливо отримати більшість голосів, тоді кампанія може повернутись у бік зменшення голосів у опонента.