0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Способи набуття та втрати громадянства (ID:1044174)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 28
Рік виконання: 2023
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1. Поняття та сутність громадянства 5 2. Підстави та специфіка набуття громадянства 10 3. Особливості втрати громадянства 20 Висновки 24 Список використаних джерел 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми. Громадянство стало важливим питанням у міру розвитку держави. Громадянство є основним правом людини, яке дозволяє будь-якому громадянину бути повністю інтегрованим у суспільство». Питання про те, як ефективно регулювати та надавати громадянство, є надзвичайно важливим для гарантування існування сучасної держави, оскільки навіть найбільш формалізовані концепції не можуть бути гарантовані. Дослідження українського громадянства є актуальним для вирішення питання адаптації стандартів міжнародного громадянства через чинне українське законодавство, удосконалення та впорядкування вимог до набуття громадянства України та сприяння інтеграції України до Європейського Співтовариства. Питання громадянства є найважливішим аспектом конституційного права України та державно-правової діяльності. Суверенітет української держави є вирішальним елементом у визначенні та розвитку українського громадянства, оскільки громадянство є одним із його ключових символів. «Громадянство пов’язане не лише з досягненням державного суверенітету, а й з дотриманням прав людини в Україні. Україна вважає громадянство невід’ємним правом людини, яке є суб’єктивним правом людини. Закони України про громадянство базуються на світових правових стандартах, які відстоювати права і свободи людини. Це стосується України.. Питанням громадянства присвячували свої роботи вітчизняні науковці, зокрема: В. В. Кравченко, В. П. Колісника, Ю. Г. Барабаша, В. О. Боняк, В. А. Завгородній, А. В. Самотуга, Л. А. Філяніна, О. С. Бакумова, Т. І. Гудзь, М. І. Марчука, О.М. Бориславська, В.М. Венгер, М.І. Козюбра, А.А. Мелешевич, М. О. Баймуратов. Метою курсової роботи є дослідження інституту громадянства України, а також визначення специфіки процедури набуття громадянства та його втрати у відповідності до передбачених законодавством України норм. У відповідності до вказаної мети, було поставлено наступні завдання: - дати характеристику поняттю «громадянство» та його сутності; - здійснити аналіз підстав набуття громадянства у відповідності до норм чинного законодавства та вказати його специфіку; - проаналізувати підстави та особливості втрати громадянства. Об’єктом дослідження виступають суспільні відносини між особою та державою, які виникають у процесі законодавчого закріплення та реалізації правових засад громадянства в Україні. Предмет дослідження - інститут громадянства України. В процесі написання курсової роботи було використано такі наукові методи, як історико-правовий метод, формально-логічний, системно-структурний, а також метод тлумачення правових норм та прогностичний метод.   1. Поняття та сутність громадянства Громадянство є важливим фактором правового статусу, оскільки особи повинні виконувати певні права та обов’язки, щоб вважатися громадянами. Конституційне право є унікальним інститутом громадянства. Основні принципи громадянства встановлюються конституцією, яка забороняє позбавлення індивідуального громадянства і визнає єдине громадянство, інші нормативні акти регулюють питання громадянства. В Україні діє Закон про громадянство, який набув чинності 18 січня 2001 року. На відміну від Франції, у Бельгії, Люксембурзі та Іспанії питання громадянства регулюються Цивільним кодексом [13, с 213]. Європейська конвенція про громадянство була прийнята Радою Європи в листопаді 1997 року, встановлюючи нові стандарти регулювання громадянства, які були враховані при підготовці українського законодавства, хоча вона була ратифікована із застереженнями 20 вересня 2006 року [6, с 213]. Сьогодні громадянство є одним із найосновніших конституційно-правових інститутів, що визначають правовий статус людини та її правовідносини. Це робить громадянство важливою складовою сучасного громадянства. Громадянство не залежить від країни проживання. По-перше, зв’язок між громадянином і державою – це те, що визначає спільні права та обов’язки обох сторін. Як і в усіх інших державах, громадянином вважається не кожна особа, яка живе на українській землі, дотримується державних приписів, має права й обов’язки, а лише та, яка має особливі правові зв’язки з Україною, що визначають характер громадянства. Громадянство України — це правовий зв'язок осіб з державою, що виражається в їхніх правах та обов'язках. Статус громадянина юридично закріплюється через наявність і вимогу громадянства. Держава бере на себе відповідальність за забезпечення повної реалізації прав і свобод людини, а також захист особи в Україні та за її межами шляхом надання громадянства [7]. У 1948 році Загальна декларація прав людини ООН проголосила, що громадянство є непорушним правом для всіх людей [8]. Громадянство не може бути позбавлене або змінене без дозволу особи. Інститут громадянства має дві основні характеристики: це національний закон і міжнародний інститут. На національному рівні регламентуються процедури отримання громадянства, державні органи, які займаються вирішенням питань громадянства, а міжнародно-правове регулювання спрямоване на захист осіб без громадянства, уникнення випадків без громадянства через посередництво чи альтернативні методи [6, с 213]. В Європейському Союзі є ще й громадянство Європейського Союзу. Громадянином ЄС є кожна особа, яка має громадянство держави-члена. Відповідно до статті 9 Договору про Європейський Союз, громадянство ЄС є доповненням до національного громадянства, але не вважається його розширенням [4]. Ухвалення Маастрихтського договору в 1992 році поклало початок «європейському громадянству», яке стосується прав і обов’язків громадян ЄС. Незважаючи на те, що громадянство не вважається подвійним громадянством, воно, по суті, надає особам додаткові права, включаючи можливість пересуватися та проживати на території країни-члена ЄС, брати участь у роботі Європейського парламенту, голосувати та брати участь у місцевих виборах у країні ЄС, де вони проживають, якщо вони не є громадянами цієї країни, але проживають постійно, доступ до дипломатичного та консульського захисту від влади будь-якої третьої країни, де немає представництва країни громадянина ЄС, або подавати позови про порушення [1].
Інші роботи з даної категорії: