0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Буржуазна концепція «держави загального благоденства» і концепція «соціалістичної держави»: порівняльно-правовий аналіз (ID:1105857)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 11
Рік виконання: 2016
Вартість: 110
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Буржуазна концепція «держави загального благоденства» і концепція «соціалістичної держави»: порівняльно-правовий аналіз Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми. Держава, як суспільний інститут, є історичним феноменом. Вона виникає на певному етапі розвитку конкретного народу, а потім еволюціонує під впливом як внутрішніх, так і зовнішніх чинників. Змінюються принципи побудови і діяльності держави, її структура і функції. Вивчення процесу походження держави має крім політико-практичного характеру, також пізнавальний, академічний, також дозволяє глибше зрозуміти соціальну природу держави, її особливості і риси, дає можливість проаналізувати причини і умови її виникнення й розвитку. З початку існування суспільно-політичної думки її представники намагалися зрозуміти й описати процес виникнення держави, встановити причини, що привели до її формування. Це спричинило появу цілої низки концепцій (теорій), які пов’язані з поясненням цього процесу. У теоріях походження держави по-різному не лише пояснюють та описують процесс формування державності, а й досить часто неоднаково витлумачують причини формування держави, основу її витоків. Цей плюралізм думок обумовлено низкою причин, починаючи від конкретно-історичних умов та інформації, якою володів той чи інший дослідник, закінчуючи його особистими знаннями, уподобаннями, ідеологічними настановами, психоемоційним станом. Стан дослідження. Розглядом питання «держави загального благоденства» і концепції «соціалістичної держави» займались такі вчені як: С. Алексєєв, О. Зайчук, А. Колодій, Н. Оніщенко, П. Рабінович, В. Селіванов, В. Сіренко, О. Скакун, С. Стеценко, В. Тимошенко, О. Тихомиров, Ю. Шемшученко та інші. Мета даної роботи полягає у порівняльно-правовому аналізі буржуазної концепції «держави загального благоденства» і концепції «соціалістичної держави». Буржуазна концепція «держави загального благоденства» і концепція «соціалістичної держави»: порівняльно-правовий аналіз Ідея держави загального благоденства передбачає активний державний вплив на економічне і соціальне життя, стабілізацію господарських, виробничих і політичних процесів. У другій половині XX ст. ця ідея набула широкого розповсюдження на Заході. Згідно з цією концепцією панування приватної власності та вільної конкуренції призводить до різкого майнового і соціального розмежування населення. Держава повинна брати активну участь в регулюванні економічних процесів з метою забезпечення кожному достатнього життєвого рівня [1, c. 89]. Найбільш повно модель держави загального благоденства на практиці була реалізована в скандинавських державах – Норвегії, Данії, Фінляндії, Ісландії та Швеції. Обраний ними шлях розвитку іноді називають скандинавським соціалізмом, або «північною моделлю». Однак порівнювати північно-європейські держави з південними сусідами не зовсім коректно. Скандинавські країни менше за інших постраждали під час Другої світової війни, мають гомогенне суспільство і особливу культуру, яка сприяє взаємодії держави і суспільства. На цьому фоні і виникла держава загального благоденства. Зазвичай під цим словосполученням розуміється модель держави з високим рівнем соціальних витрат. У такій економічній моделі громадяни отримують значну допомогу з боку влади або різних форм державно-приватного партнерства; в економіці домінує держсектор, а рівень оподаткування громадян і бізнесу залишається середнім або вище середнього.