0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кримінальна відповідальність за створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань (ID:1125400)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 45
Рік виконання: 2019
Вартість: 145
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 СУТНІСТЬ ТА ПОНЯТТЯ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОМ ВОЄНІЗОВАНИХ ФОРМУВАННЬ ТА ГРУП 6 1.1. Особливості створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань 6 1.2. Нормативно-законодавча база дослідження 11 1.3. Аналіз угрупувань на територіях ДНР та ЛНР на початку війни на Донбасі 17 РОЗДІЛ 2 КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАСНУВАННЯ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ ВОЄНІЗОВАНИХ ФОРМУВАНЬ АБО ГРУП 25 2.1. Об’єкт складу злочину передбаченого ст. 260 КК 29 2.2. Об’єктивна сторона ст. 260 КК 30 2.3. Суб’єкт та суб’єктивна сторона злочину передбаченого ст. 260 КК 31 2.4. Кримінально-правова оцінка добровольчих формувань ДУК ПС та батальйон «ОУН» 32 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Сучасні події які розвернулися в нашій країни свідчать про те що на сході країни присутні чисельні не передбаченні законодавством військові формування, ця обставина і зумовлю актуальність нашої роботи. Соціально-економічні та політичні перетворення, розвиток й зміцнення демократичної, соціальної та правової країни, гуманістичне спрямовування розвитку у суспільному й державному житті України неможливі саме без рішучого посилення війни із злочинністю. Держава у особі своїх органів установлює правила поведінки, що спрямовані на гарант безпеки кожного із нас, й встановлення стану захисту суспільства від різноманітного роду небезпек. Недотримання цих правил призводить до нанесення шкоди суспільним відносинам в сфері громадського захисту. На правове забезпечення відвертання найбільш небезпечним порушенням в цій сфері й спрямовані відповідні правила кримінального законодавства. Однією із них є норма, яка робить неможливим заснування не передбачених установою воєнізованих чи збройних формувань. На території сучасної України перші відгомони встановлення відповідальності за створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань з’явилися за козацьку добу у ХVІІІ ст. Уперше окрема відповідальність за створення зазначених формувань у кримінальному законодавстві України з’явилася у КК України 1960, який у 1993 був доповнений ст. 1876 “Створення не передбачених законодавством воєнізованих формувань або груп”. Чинне кримінальне законодавство передбачило відповідальність за створення вказаних угруповань у ст. 260 КК України “Створення не передбачених законом воєнізованих або збройних формувань”. Питання боротьби із не передбаченими установою воєнізованими чи збройними формуваннями постає вкрай важливою й складною для суспільства. Такі формування створюють загрозу безпеці людини, суспільства й держави, та несе потенційну загрозу для кожного громадянина. Дані формування у змозі перешкоджати реалізації соціально-економічної діяльності держави. Таке становище також потребує термінового здійснення й заходів, у тому числі саме кримінально-правового характеру. В першу чергу обов’язково повинно торкатися законодавчої бази, яка визначає боротьбу з зазначеними об’єднаннями. Таким чином, відповідно до статистичних показників МВС України й СБУ України, на протязі 2001 – 2007 рр. саме на території України фігурувало тільки три кримінальні справи, що за рисами злочину належали статті 260 Кримінального кодексу (нижче – КК), які є свідченням не тільки низької ефективності протидії злочинствам цієї категорії, та і високій їх латентності. Проте на теперішній час у українському суспільстві складаються придатні умови саме для виникнення воєнізованих чи збройних формувань. Цьому також сприяє політична нестабільність, оскільки такі формування можуть й створюватися під егідою деяких політичних сил, що використовуватимуть їх наче засіб досягнення власних цілей, тобто ніби інструмент впливу на будь-котрі державні органи чи суспільство. Й такі випадки відомі у історії Української державності. Ступінь дослідження теми. В юридичній літературі не присутнє комплексне теоретичне досліджування зазначеного складу злочину, або його кваліфікації й відмежування від суміжних контингентів злочинів. Відсутнє тверде тлумачення ознак, які властиві цим формуванням, та немає конкретного визначення конфігурацій прояву діяльності цих фракцій, в зв’язку із чим правозастосовчі органи й зазнають труднощів в розумінні і застосуванні кримінально-правової засади, яка передбачає відповідальність саме за виникнення не передбачених установою воєнізованих чи збройних формувань. Об’єктом дослідження виступають незаконні воєнні формування. Предметом дослідження виступає кримінальний кодекс України, який регулює кримінальну відповідальність за не законні військові банд формування. Метою роботи є дослідження створення незаконних військових формувань. Виходячи з мети нашого курсового дослідження перед нами постають наступні завдання: 1. Проаналізувати незаконні військові банд формування на території нашої держави 2. Дослідити діюче кримінальне законодавство України з даного питання В нашому курсовому дослідженні ми використали наступні методи: аналіз, синтез та метод порівняння.