«Правова характеристика та наслідки зловживання суб’єктами господарювання монопольним становищем на ринку в Україні» (ID:1148820)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ……………………………………………………………………………….4
РОЗДІЛ 1. Поняття зловживання монопольним становищем суб’єктами
господарювання на ринку та його правова кваліфікація……………………….6
РОЗДІЛ 2. Юридична відповідальність за зловживання монопольним
становищем відповідно до законодавства України……………………………17
РОЗДІЛ 3. Діяльність Антимонопольного комітету України щодо
запобігання зловживанню монопольним становищем на ринку та напрями підвищення її ефективності……………………………………………………..26
Висновки…………………………………………………………………………36
Список використаних інформаційних джерел………………………………..39
Додатки………………………………………………………………………….42
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1
ПОНЯТТЯ ЗЛОВЖИВАННЯ МОНОПОЛЬНИМ СТАНОВИЩЕМ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ НА РИНКУ
ТА ЙОГО ПРАВОВА КВАЛІФІКАЦІЯ
На сьогодні найбільше порушень у сфері конкуренції зафіксовано у вигляді зловживання монопольним становищем суб’єктами господарювання на ринку. Дане явище в конкурентній боротьбі порушує антимонопольне законодавство України, завдає шкоду конкурентним відносинам в економіці та є шкідливим як для держави так і для суспільства в цілому.
Дане порушення та його прояви на ринку в Україні у своїх працях досліджувало багато вчених, зокрема: В. Б. Авер’янов, А. І. Берлач, Ю. П. Битяк, В. М. Гаращук, В. К. Гіжевський, І. П. Голосніченко, В. Л. Грохольський, Є. В. Додін, В. К. Колпаков, В. В. Копейчиков, В. І. Курило, В. О. Навроцький, Н. Р. Нижник, О. І. Остапенко, В. В. Сташис, В. Я. Тацій та ін. Але враховуючи реалії сьогодення, проблема зловживання монопольним становищем потребує подальшого дослідження.
Зловживання монопольним становищем, як порушення антимонопольного законодавства України, науковці та вчені визначають по різному. Так, деякі автори характеризують зловживання домінуючим становищем як форму зловживання правом. Наприклад, О. Поротікова відносить зловживання монопольним становищем до однієї із форм зловживання правом, називає її зловживання правом стосовно конкурентних відносин [24, c. 39].
Інші роботи з даної категорії: