0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Морське право (ID:1151883)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 15
Рік виконання: 2024
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
РОЗДІЛ 1.ДОГОВІР ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ ЗА КОНОСАМЕНТОМ..3 РОЗДІЛ 2.ОКРЕМА АВАРІЯ…………...…………...…………………………10 РОЗДІЛ 3.ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ………………………………...…………...14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………..……..……….15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Будь-яке, перевезення здійснюється на підставі договору, перевезення морськими шляхом не є виключенням з цього правила. Морські перевезення здійснюються на підставі договору морського перевезення. В статті 133 Кодексу торговельного мореплавства України зазначено, що за договором морського перевезення вантажу перевізник або фрахтівник зобов'язується перевезти доручений йому відправником вантаж з порту відправлення в порт призначення і видати його уповноваженій на одержання вантажу особі (одержувачу), а відправник або фрахтувальник зобов'язується сплатити за перевезення встановлену плату (фрахт). [1, ст.133]. Окрім, регулювання договору морського перевезення національним актом (Кодексом торговельного мореплавства України), такий договір, передбачено і в міжнародних нормативно-правових актах, зокрема в «Гамбурзьких правилах», які вказують, що договір морського перевезення являє собою будь-який договір відповідно до якого, перевізник за сплату фрахту зобов’язується перевезти вантаж морем з одного порту в інший. Спираючись на визначення, яке зазначене в Конвенції ООН про морське перевезення вантажів 1978 року («Гамбурзькі правила»), то можна дійти висновку, що воно є застарілим, адже, не дивлячись на стислий виклад, воно не містить жодних посилань, на форму такого договору, тому що за усталеною практикою такий договір укладається виключно в письмовій формі. Але все ж таки, вказана Конвенція ООН є міжнародними правовим актом, який є ратифікованим багатьма країнами, і наша країна не є виключенням, а отже його положення слід брати до уваги у правовідносинах, що стосуються морських перевезень.