0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Забезпечення охорони прав дітей у сімейному законодавстві України (ID:118222)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 62
Рік виконання: 2016
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Історія становлення нормативно-правового регулювання охорони дітей Розділ 2. Особливості забезпечення охорони прав дітей у сімейному законодавстві 2.1. Визначення понять охорони дітей 2.2. Забезпечення охорони прав дітей з особливими потребами 2.3. Охорона дітей-біженців Розділ 3. Законодавче регулювання охорони дітей у сімейному законодавстві 3.1. Нормативно-правове забезпечення регулювання охорони дітей в Україні 3.2. Міжнародно-правові акти щодо забезпечення охорони дітей Розділ 4. Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування Розділ 5. Органи, які забезпечують охорону дітей Розділ 6. Досвід окремих країн щодо захисту прав дітей з особливими потребами Висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Важливим елементом державної політики Італії, спрямованої на інтеграцію інвалідів у суспільство, стало впровадження концепції до¬ступу дітей-інвалідів до загальнодержавної системи освіти. Відправ¬ною точкою у цьому процесі стало ухвалення в 1977 р. закону № 577, який визначив умови прийняття дітей з особливими потребами до звичайних навчальних закладів Італії. Протягом 70-90-х років минулого століття була сформована за-конодавча база, що регламентує увесь комплекс питань у цій галузі. На сьогодні, за даними Міносвіти Італії, діти-інваліди навчаються у 4000 загальноосвітніх закладах і становлять майже 0,67% від загаль¬ної кількості учнів. Права дітей з особливими потребами в Іспанії визначаються як у рамках законодавчих актів загального характеру, так і спеціальних документах. Слід відзначити, що законодавчі акти національного та регіональ¬ного рівнів, які спрямовані на забезпечення прав дітей з особливими потребами, у першу чергу охоплюють галузь освіти. Дітям з особливими потребами гарантується доступ до спеціалі¬зованої освіти, що базується на принципах нормалізації, інтеграції, секторизації та індивідуалізації процесу навчання. В Іспанії функціонують спеціалізовані центри для дітей з особли¬вими потребами відповідно до типу хвороби. У цих центрах учням з особливими потребами забезпечується на¬дання освітніх послуг у найближчих до місця їхнього проживання зо¬нах, гарантується задоволення освітніх потреб на рівні їхніх особистісних характеристик і потреб тощо. На регіональному рівні розробляються програми надання допо¬моги дітям дошкільного віку з особливими потребами, у яких робить¬ся акцент на інтеграцію цієї категорії дітей у суспільство. Важливу роль на національному рівні у забезпеченні прав недієздатних осіб та дітей з особливими потребами зокрема відіграє королівський патронат над недієздатними, який підпоряд¬кований міністерству праці та соціальної політики Іспанії і має такі функції: • сприяння застосуванню ідей гуманізму, наукових знань, техно-логічного розвитку та оптимізації ставлення громадськості до недієздатних; • забезпечення координації між різними державними установами, які працюють у цій сфері; • надання підтримки спеціалізованим установам, які займаються дослідженнями у цій галузі; • розробка технічних рекомендацій щодо діяльності в галузі за-безпечення прав недієздатних.