СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРАВОВИЙ СТАТУС СТАРТАПІВ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ФОРМИ ТА ПИТАННЯ ОПОДАТКУВАННЯ (ID:1231977)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 34
Рік виконання: 2025
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРАВОВОГО СТАТУСУ СТАРТАПІВ…………………………………………………………….5 1.1. Поняття “стартап”: еволюція, ознаки, критерії, відмінність від інших форм бізнесу………………………………..……………………………………..…5 1.2. Особливості правового статусу стартапів в Україні.………………………9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ФОРМИ СТАРТАПІВ……………….14 2.1. Організаційно-правові форми для стартапів: юридичні особи та підприємницька діяльність без їх створення……………………...........................14 2.2. Особливості вибору організаційно-правової форми для стартапу, правові аспекти створення та державної реєстрації……………………………………….18 РОЗДІЛ 3. ОПОДАТКУВАННЯ СТАРТАПІВ…………………………………...24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Поняття «стартап» набуло останнім часом значного поширення та значення. Процес створення стартапів в Україні є відносно новим та потребує системного осмислення в контексті активізації, а отже в теоретико-методичному та прикладному розрізі. Воно виникло в 30-ті роки минулого століття в Америці. Саме тоді два студенти – Хьюлетт і Паккард – заснували крихітне підприємство і назвали його «start up». Стартап (англ. startup) – нещодавно створена компанія (можливо, ще не зареєстрована офіційно, але планує), що будує свій бізнес на основі інновацій або інноваційних технологій, не вийшла на ринок або лише почала на нього виходити і має обмежені ресурси. Загалом це термін, що використовується для опису бізнесу, який працює над створенням продуктів або надання послуг для вирішення сучасних проблем або задоволення поточних вимог, оскільки рішення не є ясним і успіх не гарантований. [1, с. 14] Основні характеристики даної форми бізнесу базуються на самому визначенні: старт (start) - як початок, «ап» (up) - як швидкий підйом, ріст. У вітчизняному законодавстві на даний момент термін «стартап» відсутній. Тому регулювання такого виду діяльності здійснюється у межах законів та законодавчих актів, які стосуються окремих напрямів та особливостей діяльності стартапів. У контексті дослідження природи старапів доцільно зупинитись на порівнянні понять «стартапер» та «підприємець». Так, для стартапера на першому місці - залучення інвестицій для реалізації власної ідеї, він для реалізації мрій та ідей витрачає багато зусиль, а основним його пріоритетом є не бізнес, комерціалізація ідей. Підприємець, при цьому, найчастіше займається традиційним бізнесом, може запускати спартапи, а основним пріоритетом діяльності є бізнес. З точки зору теорії організацій важливим є дослідження питання швидкого перетворення ідеї в зростаюче підприємство, теорія менеджменту збагачується результатами вивчення сучасних методів управління малими колективами, а теорія підприємництва концентрується на вивченні природи появи ідей підприємницьких ініціатив. Також стартапи займають важливе місце в теорії інновацій як складова інноваційної інфраструктури.