СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості забезпечення права на безоплатну вторинну правову допомогу затриманим особам (ID:1240167)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 33
Рік виконання: 2023
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЮРИДИЧНІ ЗАСАДИ ПРАВА НА БЕЗОПЛАТНУ ВТОРИННУ ПРАВОВУ ДОПОМОГУ 1.1. Нормативна база, що регулює право на безоплатну вторинну правову допомогу 1.2. Положення міжнародних стандартів та конституційні гарантії РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ ТА ОБСЯГ ПРАВА НА БЕЗОПЛАТНУ ВТОРИННУ ПРАВОВУ ДОПОМОГУ 2.1. Визначення та обґрунтування права на безоплатну вторинну правову допомогу 2.2. Обсяг послуг, які надаються в рамках цього права РОЗДІЛ 3.ПРОБЛЕМИ ТА ВИКЛИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА НА БЕЗОПЛАТНУ ВТОРИННУ ПРАВОВУ ДОПОМОГУ 3.1. Фінансові обмеження та ресурсна нестача 3.2. Недостатня інформованість громадян про це право 3.3. Труднощі у забезпеченні доступу до вторинної правової допомоги ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ВСТУП
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Право на безоплатну вторинну правову допомогу в Україні є актуальним питанням та ключовим елементом справедливого та рівного доступу до юстиції для всіх громадян, включаючи тих, хто затриманий у зв'язку з вчиненням злочину. Забезпечення цього права для затриманих осіб має свої особливості та вимагає виваженої та ефективної системи, спрямованої на гарантування їхніх юридичних прав та свобод. Затримання особи є важливим етапом у кримінальному процесі, де дотримання прав та законних інтересів затриманої особи є особливо актуальним завданням. У цьому контексті безоплатна вторинна правова допомога стає необхідною для забезпечення, що кожна затримана особа має можливість звертатися за висококваліфікованою юридичною допомогою, незалежно від свого матеріального стану чи інших обставин. Закон передбачає надання двох видів безоплатної правової допомоги – первинної та вторинної. Система надання вторинної правової допомоги затриманим особам повинна враховувати їхні особливі потреби та забезпечувати ефективний доступ до адекватної правової допомоги в умовах, коли їхні свободи та права можуть бути обмежені. Важливо також враховувати принципи справедливості, недискримінації та забезпечення оборонної стратегії для затриманих осіб. [9, c. 6] Важливим елементом безоплатної вторинної правової допомоги для затриманих осіб є також забезпечення консультативної підтримки та роз'яснення юридичних процедур. Задачею юристів, які надають цю допомогу, є не лише представлення інтересів своїх клієнтів в судових процесах, а й виявлення можливих порушень їхніх прав під час затримання чи попереднього слідства. Крім того, система безоплатної вторинної правової допомоги повинна забезпечувати доступність цієї послуги для різних категорій осіб, включаючи тих, хто може опинитися у складних життєвих обставинах. Таким чином, актуальність дослідження виявляється у необхідності забезпечення справедливого доступу до безоплатної вторинної правової допомоги для затриманих осіб в Україні, що є ключовим елементом правосуддя. Ступінь наукової розробки полягає в тому, що робота розглядає актуальні питання, пов'язані із системою надання вторинної правової допомоги в контексті затриманих осіб, що може служити підґрунтям для подальших наукових досліджень. Метою роботи є розкриття особливостей та ефективності системи надання вторинної правової допомоги для затриманих осіб, а також визначення проблем та шляхів їх вирішення. Завдання роботи включають вивчення особливостей затримання осіб, аналіз системи надання вторинної правової допомоги та розробку рекомендацій для поліпшення цієї системи. Предмет дослідження - система надання вторинної правової допомоги для затриманих осіб в Україні. Об'єкт дослідження - затримані особи, які потребують безоплатної вторинної правової допомоги. Методологія дослідження включає наступні етапи і методи: 1.Вивчення наукової літератури щодо правової допомоги та її забезпечення особам у затримці. 2.Розгляд законодавчого забезпечення права на безоплатну вторинну правову допомогу в Україні, включаючи відповідні статті та нормативні акти. 3.Аналіз статистичних даних про використання безоплатної вторинної правової допомоги затриманими особами, визначення тенденцій та викликів. 4.Збір та аналіз інформації від осіб, які скористалися безоплатною вторинною правовою допомогою, через інтерв'ю та анкетування. 5.Вивчення конкретних випадків з порушенням прав затриманих осіб на безоплатну вторинну правову допомогу та їх правозахисний аналіз. 6.Порівняльний аналіз практики надання безоплатної вторинної правової допомоги затриманим особам в інших країнах. Структура курсової роботи представлена вступом, трьома розділами, сімома підрозділами, висновками та списком використаних джерел. Робота викладена на 30 сторінках. Список використаних джерел складається з 20 найменування. РОЗДІЛ 1. ЮРИДИЧНІ ЗАСАДИ ПРАВА НА БЕЗОПЛАТНУ ВТОРИННУ ПРАВОВУ ДОПОМОГУ 1.1. Нормативна база, що регулює право на безоплатну вторинну правову допомогу В Україні право на безоплатну вторинну правову допомогу регулюється Законом України "Про безоплатну вторинну правову допомогу" (з останніми змінами та доповненнями від 05.07.2018). Цей закон визначає порядок та умови надання безоплатної вторинної правової допомоги та встановлює права та обов'язки осіб, які її отримують. Крім того, існують інші законодавчі акти, які визначають окремі аспекти надання вторинної правової допомоги, зокрема в галузі судової системи, правової допомоги та інших суміжних питань. Ця нормативна база спрямована на забезпечення доступу громадян до справедливості та гарантує їм можливість отримання вторинної правової допомоги безплатно в разі відсутності фінансової можливості скористатися платними юридичними послугами. Додатково, національна нормативна база регулює порядок надання вторинної правової допомоги через ряд важливих визначень, таких як критерії соціальної потреби та економічної неплатоспроможності осіб, що можуть впливати на можливість отримання цієї допомоги. Також в законодавстві можуть бути визначені категорії осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, зокрема, люди з обмеженими можливостями, біженці, особи, які перебувають в складних життєвих обставинах. Ця нормативна база визначає процедури подання заяв, встановлює строки надання допомоги, а також передбачає відповідальність за надання некоректної або неналежної вторинної правової допомоги.[4] Загальна мета цих норм – забезпечення рівного доступу громадян до юстиції та правової допомоги, щоб кожна особа мала можливість захищати свої права та інтереси незалежно від фінансового стану. Крім того, важливо враховувати, що нормативна база також може визначати обов'язки та відповідальність юридичних осіб, які надають вторинну правову допомогу. Це може включати в себе стандарти професійної поведінки, зобов'язання забезпечення конфіденційності інформації, а також визначення певних стандартів та якості юридичних послуг. Нормативна база може передбачати механізми контролю та моніторингу за процесом надання вторинної правової допомоги з метою забезпечення її ефективності та відповідності встановленим стандартам. Це може включати проведення аудитів, звітності та механізми звернень для осіб, що скористалися цією допомогою. Необхідно також враховувати динаміку змін у законодавстві та вносити відповідні корективи для вдосконалення системи надання вторинної правової допомоги з урахуванням сучасних викликів та потреб громадян. На сьогодні безоплатна первинна правова допомога вже широко доступна завдяки наявності громадських приймалень та консультативних пунктів при багатьох органах виконавчої влади. Так, діють 916 громадських приймалень при місцевих державних адміністраціях, центрах соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, виконавчих органах районних та міських рад, а також 1761 виїзний консультаційний пункт для громадян віддалених районів сільської місцевості.[5]
Інші роботи з даної категорії: