СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рецепція римського права у Візантії (ID:127637)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 37
Рік виконання: 2014
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
План Вступ. Розділ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЦЕПЦІЇ РИМСЬКОГО ПРАВА. 1.1. Поняття рецепції. 1.2. Форми, види та типи рецепції. Розділ 2. ВІЗАНТІЙСЬКА РЕЦЕПЦІЯ. 2.1. Візантійська цивілізація. 2.2 . Передумови та чинники систематизації Юстиніана. 2.3 . Кодекс Юстиніана. Дигести та Інституції. 2.4. Еклога, Ісагога (Епанагога) та Прохерон. Розділ 3. ЗАСТОСУВАННЯ РЕЦЕПЦІЇ В УКРАЇНІ. 3.1. Змагання Східної і Західної традиції права в Україні доби середньовіччя. 3.2. Візантійська традиція права в Україні. Висновок.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Поняття рецепції. Розпочинаючи вивчення питань рецепції римського права, насамперед необхідно з'ясувати, що таке «рецепція» та в чому полягають характерні ознаки цього явища. Термін «рецепція» походить від латинського «receptio» - прийняття. У мистецтві, культурі, суспільних науках його трактують як запозичення даним суспільством соціологічних i культурних форм, що виникли в іншій країні або в іншу епоху або як сприйняття одного культурного явища, однієї культури очима іншої. Щодо права, рецепцію визначають по-різному, підкреслюючи ті чи інші характерні, на думку авторів, риси. Після ознайомлення зі спеціальною літературою, на перший погляд може здатися, що рецепція є запозиченням більшою чи меншою мірою положень інозем¬ного права. Але тоді виникає питання про доцільність вживання терміну «рецепція» за наявності таких категорій, як «аккультурація», «реставрація», «запзичення», що, як здається, так само чи навіть більш конкретно відоб¬ра¬жають процес переймання положень чужого права. Це зумовлює необхідність чіт¬кого визначення i розмежування зазначених понять. 3а основу може бути взяте визначення рецепції як відновлення дії (відбір, запозичення, переробка та засвоєння) того нормативного, ідейно-теоретичного зміс¬¬¬ту римського права, що виявилось придатним для регулювання нових від¬но¬син більш високого ступеня суспільного розвитку. Таке визначення більшою мірою враховує сутність та зміст рецепції. Але...