0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поставка, як різновид торговельно-посередницької діяльності (ID:166304)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 33
Рік виконання: 2016
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. Торговельно-посередницька діяльність як різновид господарської діяльності в Україні……………………………………………………………….6 1.1. Сутність, функції та види торговельно-посередницької діяльності…………………………………………………………………………6 1.2. Особливості становлення та розвитку торговельно-посередницької діяльності в Україні…………………………………………...10 РОЗДІЛ 2. Поставка як різновид торговельно-посередницької діяльності: поняття, значення та істотні умови……………………………………………..14 2.1. Поняття і значення договору поставки. Порядок і способи укладення договору поставки…………………………………………………...14 2.2. Істотні умови договору поставки, а також порядок його виконання………………………………………………………………………...19 РОЗДІЛ 3. Відповідальність за неналежне виконання договору поставки…………………………………………………………………………..26 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І ТОРГОВЕЛЬНО-ПОСЕРЕДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК РІЗНОВИД ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 1.1. Сутність, функції та види торговельно-посередницької діяльності Торговельно-посередницька діяльність - явище доволі поширене на міжнародних і внутрішніх ринках. В таких країнах, як Великобританія, США, Японія, Німеччина, Швеція на частку посередників приходиться до половини обороту товарів та послуг. В Україні торговельно-посередницька діяльність розвивається досить суперечливо: з одного боку - лібералізація торгівлі, розширення зовнішньоекономічних зв’язків, роздробленість і віддаленість постачальників і покупців, ускладнення комерційних операцій об’єктивно потребують прискореного формування інституту торгових посередників як елементу інфраструктури товарного ринку; з іншого - не розробленість нормативної бази, низький професійний рівень посередників, загальне недовір’я стримують процес формування посередницьких структур, заганяє їх діяльність в «тінь». Сутність торгового посередництва у нас, нажаль, трактується вузько і не зовсім правильно. Це поняття зводиться до здійснення угод суб’єктами від імені і за рахунок третьої особи. Насправді ж його потрібно розглядати як підприємницьку діяльність юридичних або фізичних осіб по забезпеченню комерційних операцій або як стадію обороту товарів та послуг. При цьому посередники здійснюють угоди як від імені і за рахунок замовника, так і від свого імені [15, 188]. Торговельно-посередницька діяльність має ряд особливостей: - представляють виробників, експортерів, покупців, посередники; - здійснюють за їхнім дорученням як юридичні, так і фактичні дії; - посередники не тільки здійснюють угоди, а часто і фінансують їх, надають послуги, беруть на себе ризик; - посередники здійснюють угоди і представляють інтереси замовника; - угоди здійснюються на договірній основі [33, 68]. Таким чином, торговельне посередництво виступає особливим видом підприємницької діяльності на ринку товарів та послуг. Торговельне посередництво - обов’язковий елемент ринку. Фірми використовують посередників для найбільш кваліфікованого забезпечення зручності придбання продукції за факторами часу, місця, форми і власності; зниження витрат на реалізацію продукції або здійснення операцій з матеріально-технічного забезпечення виробництва; зниження рівня запасів готової продукції або необхідних матеріально-технічних ресурсів; зменшення кількості постачально-збутових операцій; кращого контактування зі споживачами або постачальниками - банками, транспортними, складськими, експедиторськими, страховими фірмами, іншими суб’єктами сфери товарного обігу; досягнення високої оперативності реакції на зміни ринкової кон’юнктури; підвищення ступеня конкурентоспроможності товарів; забезпечення доступу до первинної ринкової інформації. В умовах ринкових відносин посередники - це суб’єкти незалежного і специфічного бізнесу, які здійснюють свою діяльність на основі таких принципів: 1) рівноправність сторін, тобто партнерські взаємовідносини посередника з виробниками і споживачами продукції, що передбачає альтернативу вибору контрагентів господарських зв’язків, однакову відповідальність за порушення умов договорів; 2) підприємливість, що означає господарську кмітливість, заінтересованість в реалізації резервів, винахідливість у вирішенні конкретних завдань; 3) оперативність, що передбачає мобільність, динамічність, і своєчасність виконання завдань постачально-збутової діяльності; 4) обслуговування контрагентів, тобто діяльність, яка випливає з їхніх потреб, надання їм комплексу послуг; 5) економічна заінтересованість суб’єктів господарювання в організації опосередкованих каналів розподілу; 6) комерційні засади діяльності, тобто ділова активність, виходячи з потреби отримання посередником достатнього прибутку; 7) договірні засади взаємовідносин із контрагентами [23, 21].