СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Правотворчість поняття, ознаки. Конституційні ознаки законотворення в Україні (ID:234805)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 34
Рік виконання: 2018
Вартість: 270
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….…..…….3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРАВОТВОРЧОСТІ………………..…..5 1.1. Поняття та принципи правотворчості в правовій державі……………….…5 1.2. Ознаки, види правотворчості, співвідношення із законотворчістю……….10 1.3. Стадії правотворчості…………………………………………………….…..14 Висновок до розділу I…………………………………………………………….19 РОЗДІЛ II. КОНСТИТУЦІЯ ЩОДО ЗАКОНОТВОРЕННЯ…….…………20 2.1. Актуальні проблеми законотворення в Україні……………………….……20 2.2. Конституційні засади законотворення………………………………..……..24 2.3. Майбутнє і перспективи законотворчості в Україні………………………..27 Висновок до розділу II……………………………………………………….…..30 ВИСНОВОК…………………………………………………………………….…31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Українська держава і правова наука наразі переживають перехідний період свого розвитку. Відбувається перебудова всіх політичних і правових механізмів, а також накопичуються якісно нові ідеї українських учених. Розвиток правотворчості є важливою запорукою підвищення ролі законодавства, зміцнення режиму законності. У сучасній юридичній науці сформувалась думка, згідно з якою правотворчість – це процес пізнання і оцінювання правових потреб суспільства і держави, форму- вання й прийняття нормативних актів уповноваженими суб’єктами в межах відповідних процедур. Основним імпульсом до створення закону або іншого нормативно - правового акту виступає суспільно значуща проблема, невирішене питання, яке має значення для великої кількості людей і для держави загалом. Завдання законодавця полягає в тому, щоби своєчасно, точно й адекватними правовими засобами відреагувати на це, обираючи такий варіант регулювання, який би найбільшою мірою відповідав інтересам суспільства та держави, сприяв би прогресу суспільства, ураховував би всю сукупність факторів суспільного розвитку – економічних, політичних, соціальних, національних, ідеологічних і зовнішньополітичних. Адже за результатами правотворчої роботи оцінюється держава загалом, ступінь її демократичності та цивілізованості. На сьогодні в Україні правотворчість, як процес творення норм права, є досить важливим і складним явищем, яке потребує певного переосмислення та вироблення ефективних, науково обґрунтованих шляхів удосконалення. Реальність демонструє, наскільки широке є коло питань, неурегульованих правом, без яких неможливо реалізувати економічні і соціальні програми. Мова йде не тільки про відновлення та поліпшення законодавства, але і про формування багатьохпринципово нових правових інститутів, що відповідають новим критеріям правової держави.