0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОНТРОЛЬНА РОБОТА з адміністративно-правового регулювання документообігу (ID:241705)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 17
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
1.Служба документаційного забезпечення управління ораганами державної влади та місцевого самоврядування 2.Відправлення та передавання електронних документів , одержання електронних документів 3.Роль та місце електронного документообігу в електронному урядуванні CПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Особливості організації служби документаційного забезпечення управління в органах державного управління та місцевого самоврядування. Організація роботи з документами в органах державного управління та місцевого самоврядування здійснюється відповідно до інструкції з діловодства, що затверджується головою районної державної адміністрації згідно з Примірною інструкцією з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 року № 1153. Відповідальність за організацію виконання документів несуть міський голова, його заступники...