«ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ» (ID:241809)
Зміст
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ……………………………………………5
ВCТУП……………………………………………………………………………….6
POЗІДЛ 1 ТEOPEТИКО-ПРАВОВI OCНOВИ ФІНAНCOВOГO МOНІТOPИНГУ В УКPAЇНІ
1.1. Cтaнoвлeння тa тeндeнції poзвитку cиcтeми фінaнcoвoгo мoнітopингу….12
1.2. Визнaчeння пoняття та зміcту фінaнcoвoгo мoнітopингу…………………18
1.3. Повноваження Державної служби фінансового моніторингу України та інших державних регуляторів……………………………………………………..26
Висновки до розділу 1……………………………………………………………...42
POЗДІЛ 2 ФІНAНCOВИЙ МOНІТOPИНГ ЯК ПPOТИДІЯ ЛEГAЛІЗAЦЇ КOШТІВ, OДEPЖAНИХ НEЗAКOННИМ ШЛЯХOМ
2.1. Причини та умови легалізації злочинних доходів у сучасних умовах……..44
2.2. Правове регулювання запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних незаконним шляхом………………………………………….53
2.3. Правові аспекти діяльності Національного банку України у системі державного фінансового моніторингу ……………………………………………64
2.4. Протидія фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення новий напрям фінансового моніторингу…………………………………………………72
Висновки до розділу 2……………………………………………………………..75
POЗДІЛ 3 МІЖНAPOДНИЙ ДOCВІД ТA ШЛЯХИ УДOCКOНAЛEННЯ ФІНАCOВOГO МOНІТOPИНГУ В УКPAЇНІ
3.1. Aнaліз cвітoвoгo дocвіду у cфepі пpoтидії лeгaлізaції дoхoдів, oтpимaних незаконним шляхoм у кoнтeкcті мoжливocті йoгo викopиcтaння в Укpaїні…….78
3.2. Шляхи удocкoнaлeння фінaнcoвoгo мoнітopингу для eфeктивнoї пpoтидії лeгaлізaції кoштів, oдepжaних незаконним шляхом……………………………..83
Висновки до розділу 3……………………………………………………………...86
ВИCНOВКИ………………………………………………………………………..88
CПИCOК ВИКOPИCТAНИХ ДЖEPEЛ……………………………………….92
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Національна безпека України значною мірю залежить від ефективності діяльності органів державної влади, уповноважених чинним законодавством вчиняти дії, спрямовані на протидію легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. На підставі міжнародно-правових рекомендацій та накопиченого практичного досвіду в Україні протягом 2000–2016 років було утворено Національну систему запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом.
За класифікацією ООН, відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, як складову економічної злочинності, визнано суттєвою загрозою.
Державна фіскальна служба України оцінює тіньовий сектор економіки у сумі 350 млрд. грн. у рік, у тому числі: 170 млрд. грн. – у вигляді тіньової зарплати, 100 млрд. грн. – конвертація безготівкових коштів у готівку або на валютні рахунки в іноземних банках, 35 млрд. грн. – неофіційні розрахунки, 45 млрд. грн. – розрахунки за основні засоби, послуги тіньового сектору[8, с.62] .
У цьому зв’язку необхідність у контролі фінансових потоків з метою запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, стала однією з головних підстав створення в Україні національної системи протидії такому злочину, що включає серед комплексу заходів – правові, які характеризуються здійсненням державними регуляторами регулювання та нагляду у досліджуваній сфері.
Дослідження проблеми правового регулювання організації та здійснення фінансового моніторингу має науково-практичне значення: на сьогодні відсутні комплексні дослідження цієї проблеми, а існуючі правові знання потребують систематизації та узагальнення.
Проведення такого дослідження дозволить виявити прогалини у чинному законодавстві, сформулювати відповідні пропозиції щодо вдосконалення правової бази з даного питання.
Для вітчизняної правової науки розроблення правових заходів протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, є новим напрямом наукового пошуку. Питання протидії легалізації доходів, одержаних злочинних шляхом, знайшли відображення у дослідженнях закордонних авторів, таких як ...
Інші роботи з даної категорії: