0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Адміністративна нормотворчість та адміністративне розпорядництво (ID:253627)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 35
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ТА ЇЇ ФОРМИ……………………………….……………………….5 1.1. Поняття та характерні риси державного управління………5 1.2. Форми управлінської діяльності……………………………8 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ НОРМОТВОРЧОСТІ ТА АДМІНІСТРАТИВНОГО РОЗПОРЯДНИЦТВА........................................................................................13 1.1. Поняття, особливості адміністративної нормотворчості………...13 1.2. Принципи адміністративної нормотворчості………………...…...17 1.3. Поняття та особливості адміністративного розпорядництва……20 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АДМІНІСТРАТИВНОГО НОРМОТВОРЕННЯ ТА РОЗПОРЯДНИЦТВА В УКРАЇНІ……………………………………………………………………….24 3.1. Сучасні тенденції розвитку адміністративної нормотворчості та їхня роль…………………………………………………………………………….24 3.2. Проблеми адміністративної нормотворчості та адміністративного розпорядництва в Україні та шляхи їх подолання…………………........…26 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...…..29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……..………………………….......32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Поняття та характерні риси державного управління Ефективне державне управління виступає важливою умовою для розвитку сучасної держави. В найбільш загальному вигляді державне управління можна визначити як управління, яке здійснюється державою з метою реалізації покладених на державу завдань та функцій. На сьогодні серед науковців немає єдиного підходу щодо визначення поняття і сутності державного управління. Для представників науки адміністративного та конституційного права найважливішим є розгляд цього суспільного явища як процесу з притаманними йому закономірностями, причому перевага віддається змісту діяльності, яка є сутністю державного управління. Так, В. П. Пилипишин вважає, що категорія «управління» являє собою діяльність уповноважених органів, що спрямована на досягнення конкретних завдань за допомогою управлінських методів, способів та функцій. У найбільш загальному вигляді державне управління тривалий час визначалось як виконавчо-розпорядча діяльність органів державної виконавчої влади, котра виявляється у безпосередньому повсякденному й оперативному впливі на різноманітні суспільні відносини у країні [21, с. 10]. Проте таке визначення не охоплює усіх особливостей державного управління. Також державне управління визначається як практичний, організуючий вплив держави на суспільну життєдіяльність людей з метою її впорядкування, збереження або перетворення, який спирається на її владну силу; як особливий та самостійний різновид діяльності держави, що здійснюється окремою системою спеціальних державних органів – органів виконавчої влади.