Зміст
Вступ
Розділ 1. Золотоніський відділ земельних ресурсів як орган
Державного управління земельними ресурсами на
території Золотоніського району
1.1. Основні поняття, введені в обіг
1.2. Нормативно-правове реформування відносин власності
на землю в Україні
1.3. Оформлення документів при виявленні порушень
земельного законодавства у відділі земельних ресурсів
Золотоніської держадміністрації
Розділ 2. Земельна реформа – основа діяльності земельного відділу
Золотоніської держадміністрації
2.1. Концептуальні основи земельної реформи
2.2. Форми власності на землю
2.3. Платність землеволодіння та землекористування
2.4. Функції земельного відділу держадміністрації при
здійсненні земельної реформи
Розділ 3. Аналіз системи діловодства відділу земельних
ресурсів Золотоніської держадміністрації
3.1. Характеристика відділу земельних ресурсів, його обов’язки
і завдання
3.2. Документознавчий аналіз документів
3.3. Ведення діловодства у відділі земельних ресурсів
Золотоніської держадміністрації
3.4. Пропозиції щодо вдосконалення організації роботи
відділу земельних ресурсів Золотоніської
держадміністрації
Висновки
Список літератури
Золотоніська адміністрація є складовою частиною єдиної системи органів виконавчої влади. Вона вирішує питання районного значення в межах Конституції і Законів України.
Покращення ринкових умов має першорядне значення. Хоча створення повноцінно працюючих ринкових структур вимагає часу, законодавчу основу варто удосконалювати для скасування експортних бар'єрів, які залишилися, і повної ліквідації системи державних замовлень. Угоди, підписані наприкінці 1994 року з Міжнародним Валютним Фондом та Світовим Банком, заклали фундамент для створення сприятливіших умов для розвитку ринку. Необхідно прискорити приватизацію сфери матеріально-технічного постачання, переробки сільськогосподарської продукції і збуту, для того, щоб створити для приватних виробників і фірм таке середовище, в якому вони могли б функціонувати ефективно. Формально приватизація сфери переробки і збуту продукції перебуває поза рамками земельної реформи і перебудови господарств, однак має суттєве значення для їх успіху. Необхідно прискорити проведення реформи фінансового сектора, до того ж надання фінансових послуг сільським клієнтам повинно бути значно покращено. Жорстка фінансова дисципліна має стати обов'язковою як для всіх господарств, так і для всіх інших підприємств, щоб взаємні неплатежі не загубили б реформу і не підірвали б стимули.
Розподіл власності повинен продовжуватися. Необхідно в зрозумілій формі запровадити приватну власність на землю та інші засоби виробництва. Першою стадією цього процесу є розподіл сертифікатів (посвідчень) на конкретні частки (акції) і ця робота має бути завершена у короткий термін. Після відміни мораторію на продаж землі нові суб'єкти господарської діяльності зможуть купувати землю за допомогою
звичайних комерційних операцій.
Необхідно внести ряд змін у правову основу стосовно прав власності на землю і земельні операції. Слід відмінити заборону на продаж землі. Існуючі на сьогодні заборони є перешкодою на шляху створення ринкових господарств з рахунок перегрупування земельних наділів і фондів. Заборони на проведення операцій з землею також є перешкодою для фінансування та інвестицій. Слід запровадити офіційне регулювання орендних відносин і орендатори повинні сплачувати за землю. На сьогодні багато орендаторів використовують землю, а сплачують за неї у непрямій формі або не сплачують взагалі. Багато із земель, узятих в оренду, відносяться до державного резервного фонду, а оренда на практиці являє собою дозвіл використовувати землю, а не комерційну угоду.
Повинні бути послаблені обмеження на використання земель лише з метою сільськогосподарського виробництва. Власники землі мають вибирати оптимальні варіанти використання землі на основі економічних критеріїв, які регулюються лише законами про охорону природного середовища.
Землеволодіння повинно бути оформлено документально і забезпечене гарантіями. У тих випадках, коли земля, яка нині перебуває у приватному використанні, може бути у законному порядку передана у приватну власність, цей процес має бути проведений у короткий строк, а землі повинні бути оформлені документально. У тих випадках, коли земля, яка нині перебуває у приватному використанні, не може бути в законному порядку передана у приватну власність, вона повинна бути передана користувачу в оренду на термін, протягом якого вирішиться питання про землевласницький статус цієї землі. Виробники, які орендують землю, повинні сплачувати за неї.
Для України повинен бути вироблений підхід до здійснення обміну і перегрупування наділів до виходу із господарств. Це зокрема необхідно з тієї причини, що земельні наділи дуже малі.
Крім того, в даній роботі досліджено документообіг відділу земельних ресурсів Золотоніської держадміністрації, висловлено певні пропозиції щодо обробки інформації, яка надходить в даний відділ. Виявлено основні типи документів, проаналізовано їх типи та склад необхідних реквізитів. Виходячи з проведеного аналізу видно, що даний відділ детально працює над документами, які є основною його задачею. Недоліками у документації є низький рівень автоматизації ( мале число оргтехніки ). Але в управлінні уже є певні плани по вирішенню даних питань.