0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Адміністративно-правові режими в Україні (ID:310203)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 30
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ РЕЖИМИ……………………………… 1.1 Поняття адміністративно-правових режимів……………………………...... 1.2 Види адміністративно-правових режимів………………………………… 1.3 Нормативно-правове забезпечення адміністративно-правових режимів… РОЗДІЛ 2. НАДЗВИЧАЙНІ РЕЖИМИ.……………………………………………. 2.1 Надзвичайний стан…………………………………………………………… 2.2 Військовий стан……………………………………………………………….. 2.3 Режим зони надзвичайної екологічної ситуації……………………………. РОЗДІЛ 3. РЕЖИМ ДЕРЖАВНОЇ ТАЄМНИЦІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА ВИСНОВКИ………………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………...
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Адміністративно-правові режими є своєрідною складовою і необхідною умовою життєдіяльності суспільства, а їх забезпечення має розглядатися як невід'ємна частина управлінських функцій держави. Вони ґрунтуються на загальних принципах, методах та формах державного управління у сфері адміністративно-політичної діяльності, є одним з його основних чинників. Проте мають і свої особливості, що залежать, насамперед, від характеру державних завдань та функцій щодо забезпечення суспільної безпеки, системи компетентних органів, змісту їх режимної діяльності. Саме вказане обумовлює доцільність розгляду даної проблематики як окремого інституту адміністративного права. Правову основу надзвичайного стану, крім норм Конституції України, складають Закон України «Про надзвичайний стан», а також закони, які регулюють діяльність окремих органів державного управління в умовах надзвичайного стану, наприклад, Закон України «Про Службу безпеки України» та інші. Таким чином, цільова спрямованість у державному управлінні означає виконання цілком певних функцій. Ці функції можуть бути сформульовані у регулюючих режимних нормах, а можуть випливати із вимог режиму до функціонування систем управління. Щодо режиму державної служби можна з упевненістю стверджувати, що це режим, який регулює кадрову функцію, що властива будь-якій системі соціального, зокрема державного, управління.