0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДЖЕРЕЛА КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА ФРН (ID:3150)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 32
Рік виконання: 2009
Вартість: 95
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН 1.1. Поняття і предмет конституційного права 1.2. Порівняльний аналіз джерел конституційного права Розділ 2. КОНСТИТУЦІЯ ФЕДЕРАЦІЇ ЯК ОСНОВНИЙ ЗАКОН ФРН 2.1 Поняття, система і тенденції розвитку джерел конституційного права ФРН 2.2. Характеристика джерел права ФРН 2.3. Новітня Конституція ФРН Розділ 3. КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО УСТРОЮ ФРН ВИСНОВКИ Джерела конституційного права виступають важливою характеристикою кожної країни, оскільки вони закріплюють найважливішу сферу політико-правових відносин, які виникають у процесі здійснення народовладдя. Це обумовлює широту змісту таких джерел, оскільки народовладдя - надзвичайно складний комплекс економічних, політичних, соціальних, соціально-психологічних та інших відносин. Такі відносини виникають при безпосередній реалізації національного, державного та народного суверенітету народу. В таких джерелах втілюються основи конституційного ладу, взаємовідносини особи й держави, національного та адміністративно-територіального будівництва, побудови органів державної влади. Одна з особливостей джерел конституційного права полягає в тому, що значна їх частина має політичний характер. 1 це цілком природно, оскільки конституційне право найбільш "політизована" галузь національної системи права. Джерелами конституційного права в зарубіжних країнах є нормативні акти, що містять норми, які регулюють конституційно-правові відносини. Головним дже¬релом цієї галузі права в переважній більшості країн є конституція - Основний закон. Зумовлено це не тільки верховенством цього норма¬тивно-правового акту в загальній системі правових джерел. Це пов'язано також і з тим, що саме в конституції зафіксовано основні права і свободи, принципи суспільного і державного устрою. У кон¬ституції дістають відбиток і закріплення ті цінності й ціннісні орієн¬тири, що визначають (або мають визначати) суспільний і держав¬ний розвиток. Конституція фіксує, таким чином, принципи, яких зобов'язані дотримуватися у своїй повсякденній практичній діяльності всі суб'єкти конституційного права, починаючи від індивіда і закінчуючи державою. Федеративна Республіка Нiмеччина, характеризується як країна з розвиненою демократичною структурою влади i високим рівнем мiсцевого самоврядування. На сьогодні правовий статус органiв державної влади і мiсцевого самоврядування, порядок їх утворення та функцiонування визначається в першу чергу Федеоральною Конституцією ФРН, а також конституцiями та законодавством окремих земель. Розподіл компетенції між Федерацією і землями встановлюється перш за все Основним законом ФРН, причому компетенція розмежована стосовно виконавчої діяльності, законодавства і фінансів. Центральною характаристикою політичної системи Німеччини є її незмінні структурні принципи, встановлені Конституцією, до яких належать перш за усе недоторканість людської гідності, закріплена в ч. 1 ст. 1 конституції, та закріплені в статті 20 Конституції принципи демократії, правової держави, федерального устрою та соціальної держави. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову