0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Теорія поділу влади та її втілення в законодавстві демократичних держав» (ID:386886)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 28
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП…………………………………………………………………………...………..3РОЗДІЛ 1. Теорія поділу влади……………………………………………………...…..5 1.1 Історичні передумови та концепції виникнення теорії поділу влади……………..5 1.2 Поняття та основні принципи теорії поділу влади ……………………………….....9 РОЗДІЛ 2. Реалізація теорії поділу влад в демократичних державах………….........12 1.1 Втілення теорії поділу влад за Конституцією Сполучених Штатів Америки…....12 1.2 Втілення теорії поділу влад за Конституцією Німеччини……………………..….15 РОЗДІЛ 3.Реферативний огляд наукових статей до теми…………...…………….....19 3.1 Поділ державної влади в розрізі його головних аспектів (Процюк І. В.) ...……..19 3.2 Вплив принципу поділу державної влади на формування демократичної моделі влади: зарубіжний досвід і Україна (Заєць Ж. Ю.)………...……………….…20 3.3 Організація поділу влади: базові моделі (Артемчук Д.О. )………….…………....21 3.4 Поділ державної влади: сутність і зміст (Процюк І. В. )………………………….23 ВИСОВОК……………………………………………...………………………………..25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...…..27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Важливо зазначити, що принцип поділу влади застосовують у демократичних державах з метою недопущення узурпації влади в руках однієї особи чи органу, уникнення свавілля у владі, створення стабільної політичної системи, яка буде гарантом зворотного зв’язку між державою і суспільством. Принцип поділу влади створює відповідний баланс між гілками влади: виконавчою, законодавчою, судовою, для забезпечення легітимності державної влади, а також визначає місце кожному держаному органу залежно від його призначення та наділення органів держави відповідними повноваженнями [20, с. 109]. Як вище було зазначено, влада поділяється на три гілки: законодавчу, виконавчу та судову. Законодавча влада – це делегована народом своїм представникам у парламенті державна влада, що має виключне право приймати закони. Важливо зазначити, що у різних країнах парламент носить свою назву, наприклад Верховна Рада, Конгрес, Сейм, Бундестаг [19, с.97].