0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конституційні закони (ID:430731)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 20
Рік виконання: 2021
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ЗАКОН ЯК РІЗНОВИД НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ УКРАЇНИ……………………………………………………………………….……5 1.1 Поняття і ознаки закону…………………………………………………………5 1.2 Класифікація законів………………………………………………………….…9 РОЗДІЛ 2. КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЗАКОН………………………………………..11 2.1. Конституційний закон як різновид закону …………………………………..11 2.2. Види конституційних законів ………………………………….......................15 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….20
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Найважливіше місце в масиві законодавства країн романогерманської правової сім’ї займають закони. Закон виступає головним засобом забезпечення загальносуспільних інтересів та регулювання найважливіших суспільних відносин. Сучасна система джерел права України значною мірою розвивається під впливом європейських правових цінностей та стандартів, які формуються, насамперед, у межах континентального права. Сучасне поняття закону має два значення: широке, що є синонімом поняття права, і вузьке, яке служить позначенню правового акта, прийнятого парламентом і промульгованого главою держави. У правових системах континентального права (зокрема, в Україні) закон приймається парламентом, який визнається єдиним органом законодавчої влади, або ж народом (референдумом). При цьому підкреслюється, що закони, прийняті на всеукраїнському референдумі за народною ініціативою, є остаточними та не потребують затвердження або схвалення будь-якими органами державної влади, а також приймаються і оприлюднюються в іншому порядку, ніж закони України, прийняті парламентом, а змінити або скасувати їх можна лише шляхом проведення повторного референдуму . Розроблення питання змісту, особливостей та функціо¬нального призначення конституційних законів актуальне в контексті пошуку оптимальної моделі структури законодав¬ства України. Крім того, реформування Конституції України зумовлює особливу цікавість дослідників до цієї проблеми. Варто також зазначити, що в юридичній літературі України питання порівняльно-правового аналізу конституційних зако¬нів є мало дослідженим.