СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Провадження з розглядуь звернень громадян (ID:4312)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 41
Рік виконання: 2010
Вартість: Договорная
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ I. РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ЯК АДМІНІСТРАТИВНО-ЮРИСДИКЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ 1.1. Призначення та види звернень громадян 1.2. Рішення, дії, які можуть бути оскаржені та вимоги до звернення 1.3. Порядок розгляду звернень громадян 1.4. Відповідальність за порушення законодавства про звернення Розділ II. ОСОБЛИВОСТІ РОЗГЛЯДУ СКАРГ ГРОМАДЯН 2.1. Подання скарги 2.2. Розгляд скарги 2.3. Оформлення ходу і результатів провадження за скаргам 2.4. Виконання скарг Розділ III. АНАЛІЗ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН 3.1. Нормативна база і практика застосування розгляду звернень громадян 3.2. Розгорнутий аналіз розгляду звернень громадян в різні органи держу правління ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову