0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Адміністративно-правовий режим АТО (ID:443739)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 28
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
КУРСОВА РОБОТА 1 ВСТУП 3 ОСНОВНА ЧАСТИНА 5 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні аспекти адміністративно-правового режиму АТО 5 1.1. Сутність та особливості адміністративно-правових режимів 5 1.2. Основні передумови для формування адміністративно-правового режиму АТО 9 1.3. Особливості підходів до визначення адміністративно-правового режиму АТО 12 РОЗДІЛ 2. Особливості функціонування адміністративно-правового режиму АТО 16 2.1 Специфіка існування адміністративно-правового режиму АТО 16 2.2. Законодавче підґрунтя функціонування адміністративно - правового режиму АТО 19 2.3. Розробка основних напрямів оптимізації адміністративно-правового режиму АТО. 22 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасна наука адміністративного права вивчає інститут адміністративно-правового режиму як засіб, що дає змогу ефективно організовувати діяльність органів виконавчої влади на певній території з урахуванням різних нестандартних кризових ситуацій. Цінність цього інституту вітчизняні науковці і практики обґрунтовують низкою причин: по-перше, тим, що регулятивні властивості правових режимів дають змогу ефективно організовувати діяльність органів виконавчої влади на певній території за потреби врегулювання певної ситуації. По-друге, тим, що з`явилося багато нових суб`єктів, об`єктів, предметів та територій державного управління, які не можуть обійтися без запровадження режимних правил діяльності, здатних створювати умови для їх стійкої життєдіяльності. По-третє, ці режими є функціонально. управлінською формою діяльності в кризових ситуаціях, що дозволяє з одного боку, застосовувати надзвичайні заходи, а з іншого – гарантувати їх відповідність конституційним вимогам щодо правового статусу особи. По-четверте, ці правові режими дають змогу об`єднувати та розрізняти адміністративно-правові засоби залежно від характеру регульованих суспільних відносин, цілей і завдань, що стоять перед суб`єктом правозастосування, органічно з`єднуючи їх з іншими політичними, економічними, інформаційними та спеціальними заходами [18, с.181]. Сутність адміністративно-правового режиму АТО полягає в тому, що для суб`єктів права створюються система обов`язків і заборон, відповідно до яких вони обмежуються діяти на власний розсуд. Тим самим, усі суб`єкти права, що перебувають у зоні дії режиму АТО, потрапляють до звуженого правового «коридору», в якому їх діянні вважаються правомірними, вихід же за його межі є порушенням режиму АТО і призводять до застосування до них заходів адміністративного примусу та юридичної відповідальності [13, с.268]. Предметом адміністративно-правового режиму АТО є встановлена в законодавчому порядку сукупність правил діяльності публічної адміністрації та поведінки громадян і невладних юридичних осіб з метою недопущення, усунення чи мінімізації наявної реальної загрози життю і безпеці громадян, інтересам суспільства або держави у разі. Об`єктом правового режиму АТО є суспільні відносини, спрямовані на запобігання та подолання системних негативних явищ у тих сферах адміністративно-правового регулювання, де виникає наявна реальна загроза життю і безпеці громадян, інтересам суспільства або держави у разі, якщо усунення цієї загрози іншими способами є неможливим. Предметом є встановлена в законодавчому порядку сукупність правил діяльності публічної адміністрації та поведінки громадян і невладних юридичних осіб з метою недопущення, усунення чи мінімізації наявної реальної загрози життю і безпеці громадян, інтересам суспільства або держави [19]. Змістом застосування адміністративно-правового режиму АТО є встановлення системи заходів, як-от: встановлення виду, часу та території, на яку розповсюджується адміністративно-правовий режим АТО; визначення (створення) суб`єктів публічної адміністрації, які забезпечують режимні заходи АТО; конкретизація та доведення до суб`єктів, які перебувають у зоні дії режиму АТО, їх обов`язків і заборон; забезпечення публічною адміністрацією реалізації режимних правил АТО з метою захисту прав, свобод та законних інтересів фізичних і юридичних осіб, національної безпеки країни, застосування до порушників адміністративного-правового режиму АТО заходів адміністративної відповідальності чи створення умов для такого притягнення [11 ,с. 129].