0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Генезис адміністративної відповідальності (ID:450232)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 30
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічний базис дослідження 5 1.1. Сутність поняття адміністративної відповідальності 5 1.2. Ознаки та складові адміністративної відповідальності 8 РОЗДІЛ 2. Становлення адміністративної відповідальності 12 2.1. Розвиток адміністративної відповідальності у світі 12 2.2. Становлення адміністративної відповідальності в Україні 14 РОЗДІЛ 3. Проблематика адміністративної відповідальності 20 3.1. Порівняльний аналіз еволюції адміністративної відповідальності в державах ближнього зарубіжжя 20 3.2. Сучасні проблеми адміністративної відповідальності в Україні 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
АП66 ВИСНОВКИ У курсовій роботі всебічно та ґрунтовно проаналізовано історію становлення (генезис) адміністративної відповідальності. Поняття адміністративної відповідальності є досить складним явищем як юридичної, так і соціально-правової сфери, з притаманними йому загальними ознаками. Адміністративна відповідальність відіграє важливу роль на сучасному етапі становлення та розбудови правової держави, адже адміністративні правопорушення є найбільш численним видом проступків. Варто зазначити, що своєю суспільною небезпекою кожне окреме правопорушення не завдає значної шкоди, проте своєю чисельністю значно погіршує стабільність та розвиток суспільства та держави в цілому. В існуючому законодавстві не міститься чіткого визначення поняття адміністративної відповідальності, що спричиняє колізійні ситуації, а тому дослідження даного питання потребує подальшої уваги. Адміністративна відповідальність може бути реалізована лише за наявності таких складових: • вчинення дій, які порушують встановлені Кодексом про адміністративні правопорушення або іншими нормативно-правовими актами заборони та/або обмеження; • виявлення порушення, його розслідування, розгляд справи та ухвалення рішення щодо застосування до правопорушника санкції або щодо звільнення його від відповідальності. Інститут адміністративної відповідальності в Україні сформувався у другій половині XIX сторіччя і розглядався як складова поліцейського, а з почату ХХ сторіччя – адміністративного права. Вирішальний вплив на розвиток адміністративної відповідальності надавали урбанізація, економічні та соціальні умови життя, рівень культури населення, політичний режим, філософські та правові погляди, які панували в суспільстві. На розвиток адміністративної відповідальності наприкінці XX сторіччя суттєво вплинули зміна наукових парадигм у національному правознавстві, зумовлена здобуттям Україною незалежності. Наукова цікавість до адміністративної відповідальності значно посилився у зв’язку з прийняттям Конституції України, яка визначила основні права і свободи людини та громадянина. Проведений порівняльний аналіз еволюції адміністративної відповідальності в державах ближнього зарубіжжя засвідчив, що посадові особи ОВС держав ближнього зарубіжжя мають право виявляти, припиняти, документувати адміністративні правопорушення, а також призначати і виконувати адміністративні покарання. Характерною ознакою законодавства розглянутих держав є менший обсяг повноважень ОВС у сфері реалізації адміністративно-процесуальної компетенції. При цьому провадження у справах про адміністративні правопорушення, навпаки, можуть здійснюватися великою кількістю органів виконавчої влади. Як і в Україні, в законодавстві Казахстану, Латвії та Молдови нарівні з основними і додатковими адміністративними покараннями (стягненнями), є можливість застосування альтернативних їх заходів примусового адміністративно-правового впливу на правопорушників. Вивчаючи сучасні проблеми адміністративної відповідальності в Україні, варто зауважити про необхідність поділу деліктів на злочини, проступки (чи кримінальні проступки), адміністративні правопорушення (адміністративні проступки) і закріплення такого поділу на законодавчому рівні, слід чітко визначитися із поняттями – злочин, проступок (кримінальний проступок) чи адміністративне правопорушення (проступок). Адміністративна відповідальність відіграє важливу роль у становленні та розбудові правової держави, адже адміністративні правопорушення є найбільш частими правопорушеннями. Отже, проблематика адміністративної відповідальності потребує подальших досліджень.