0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Державний службовець: поняття, ознаки, види (ID:451175)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 25
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Для написання роботи на замовлення пишіть в telegram: +380 93 328 98 57 або на пошту: unicorn052@ukr.net ВСТУП Розділ 1 ПОНЯТТЯ ТА ОЗНАКИ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ 1.1. Поняття державного службовця. 1.2. Ознаки державного службовця. 1.3. Сутність та завдання державної служби. Розділ 2 ВИДИ ТА ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ 2.1. Категорії і ранги державної служби та їх особливості. 2.2. Функції державних службовців. Розділ 3 ДЕРЖАВНИЙ СЛУЖБОВЕЦЬ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ 3.1. Основні проблемні аспекти державного службовця в умовах реформування. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для написання роботи на замовлення пишіть в telegram: +380 93 328 98 57 або на пошту: unicorn052@ukr.net ВСТУП Від діяльності управлінського апарату залежить успіх розвитку держави. Мислитель стародавнього світу, Демокрит зазначав, що найважливішими справами є державні, тому до управління рекомендував допускати тих осіб яки мали відповідні знання та навички. Актуальність теми: Для успішного функціонування державних органів має бути налаштований апарат державної служби, який є невідємною складовою державного управління.. В наш час, саме від державних службовців залежить дотримання конституційних прав і свобод громадян, послідовний і сталий розвиток країни, соціально-економічний та культурний розвиток держав, добробут населення. На сьогоднішній день існує багато проблем як і в державній службі так і в цілому в системі державного управління. Ці проблеми створюють перешкоди і призводять до зниження ефективності подальшого розвитку державної служби. Здебільшого рівень професіоналізму державних службовців не відповідає вимогам розвитку демократичної держави і суспільства. Це призводить до неякісної роботи державного службовця та зниження продуктивності роботи. На сьогоднішній час Україна потребує професійної, політико-нейтральної, ефективної та відповідальної державної служби. Мета дослідження даної роботи являє собою розкриття поняття державний службовець та проблематику правового регулювання. Виходячи із поставленої мети випливають наступні завдання дослідження роботи: - визначити поняття, сутність та завдання державних службовців; - з’ясувати категорії та ранги державних службовців - з’ясувати «прогалини» в нормативно-правовій базі щодо державних службовців. Об`єктом дослідження є державний службовець в Україні Предметом дослідження є правовий статус та компетенція державного службовця в Україні. Слід зазначити, що питання державної служби стали предметом для дослідження вітчизняних так і зарубіжних науковців. Багато вітчизняних вчених приділяли значну увагу питанням проблеми державного управління та формування державної служби України, зокрема, такі як: Гогіна Л.М., Ягупов В. В., Калашнікова С. А., Лімаренко О., Яцуба В. Дубенко С. Д., Корж І. Ф., Скакун О.Ф., Бакуменка В.Д., Білої Л.Р., Кубка Є.Б., Нижник Н.Р., Машкова О.В., Мальцева В.А., Сороко В.М., Чемериса А.О., Князєва В.М., та ін. Розділ 1 ПОНЯТТЯ ТА ОЗНАКИ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ 1.1. Поняття державного службовця. Якщо адміністративна влада втілюється в державному управлінні, а державне управління реалізується через функціонування кожної галузі державних установ, спеціально створених для цієї мети, тоді діяльність кожної державної адміністративної установи об'єктивно відображається в реальних умовах та конкретних умовах. у діях її уповноважених представників-державних службовців. Держава набуває реальності та сили завдяки своєму персоналу та інституційному персоналу. Завдання та функції країни повинні бути підпорядковані фактичному виконанню завдань та функцій державних службовців. Коледж державної служби продовжив і завершив організаційну розробку національного механізму, а головне - щоб механізм вирішив майже всі державні адміністративні проблеми. Державна служба зобов'язана своїм виникненням державі. З її виникненням і розвитком стала розвиватися і служба, маючи своїм призначенням реалізацію завдань і функцій держави в різноманітних галузях життєдіяльності суспільства, будучи необхідним елементом керування. Державна служба - одна з багатьох професій, яка вимагає професійних навичок, умінь та знань, переконань, спеціальної освіти. Виконання державними службовцями завдань і функцій держави на професійній основі має супроводжуватися сталістю та стабільністю державно-службових відносин, бездоганністю й ефективністю управлінської діяльності, її незалежністю від можливих політичних змін. Особливістю праці державного службовця є саме те, що він не робить матеріальних цінностей безпосередньо, але допомагає державі реалізовувати власні функції і завдання, ставить за обов'язок державі забезпечувати службовця. Державний службовець виконує покладені на нього обов'язки на відплатній основі. У такий спосіб рисами державної служби є: здійснення її на професійній основі за винагороду (тобто відплатно), спеціально підготовленими для цього працівниками - державними службовцями, урегульованість нормами цілого комплексу галузей права. Державна служба є однією зі сторін організаційної діяльності держави і зміст її складає практична реалізація функцій і завдань держави. Державними службовцями є особи на яких покладено виконувати функції держави, у конкретній галузі державного управління. Державний службовець – це громадянин чи громадянка України, що займає посаду в державній службі в органах державної влади, на яку покладено обов’язок виконувати функції держави, виконує покладенні повноваження відповідно до посади, дотримується принципів державної служби, а також отримує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету. Правовою основою діяльності державних службовців Є ЗУ «Про державну службу» від 10 грудня 2015 року №588-VIII. Відповідно до ст.1 Закону України «Про державну службу» державний службовець - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті) (далі - державний орган), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби [1]. Виходячи з вищезазначеної інформації державний службовець – це особа, яка: 1. здійснює професійну діяльність в органі державної влади або в іншому державному органі. 2. виконує відповідно до посади покладені завдання і функції держави; 3. дотримується принципів державної влади; 4. отримує заробітну плату за рахунок державних коштів.