СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розподіл влади: історія та сучасність (ID:549795)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 26
Рік виконання: 2018
Вартість: 199
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………….3 Розділ 1. Передумови та розвиток теорії розподілу влад……………….5 Розділ 2. Принципи єдності й поділу державної влади: історія та сучасність. Принцип розподілу державної влади: загальна характеристика. Механізм «стримувань і противаг»…………………………………………….10 2.1. Принципи єдності й поділу державної влади: історія та сучасність………………………………………………………………….10 2.2. Принцип розподілу державної влади: загальна характеристика. Механізм «стримувань і противаг»……………………………………...23 Висновки………………………………………………………………….25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Єдиним джерелом державної влади є народ, а державні органи виконують певні функції по здійсненню цієї влади. Конституційно закріплено (ст.6): Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених Конституцією України межах і відповідно до законів України. Положення даної статті Конституції України спрямоване на те, щоб запобігти піднесенню однієї з влад над іншими, утвердженню авторитаризму і диктаторського режиму у суспільстві. Воно передбачає систему “стримання і противаг”, спрямовану на те, щоб звести до мінімуму можливі помилки в управлінні, однобокість підходу до вирішуваних питань. Воно також покликане забезпечити в кінцевому рахунку раціоналізацію й оптимізацію діяльності держави, всіх її структур і на цій основі підвищити ефективність управління державними справами.