0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Правове регулювання видавничої діяльності суб'єктів малого та середнього бізнесу (ID:55669)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 149
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ 1.1. Ґенеза розвитку видавничої справи в Україні 1.2. Видавнича діяльність як об’єкт державно-правового впливу Висновок до 1 розділу РОЗДІЛ 2. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В СФЕРІ ВИДАННЯ ПЕРІОДИКИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ 2.1. Інформація, масова інформація, періодичне друковане видання як засіб масової інформації 2.2. Правовий статус засновника, редакції, видавця 2.3. Підприємницька діяльність суб’єктів малого та середнього бізнесу у сфері видання періодичних друкованих видань: поняття та сутність. Правовий статус видавництв Висновок до 2 розділу РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ КНИГОВИДАВНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 3.1. Адміністративно-правові аспекти реалізації державної політики у сфері книговидання суб’єктами малого та середнього бізнесу 3.2. Суб’єкти адміністративно-правового регулювання книговидавничої діяльності Висновок до 3 розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову