0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Адміністративно-правовий статус політичних партій (ID:604086)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 31
Рік виконання: 2021
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Загальна характеристика права на свободу об’єднань 2. Поняття «політична партія» 3. Види політичних партій в Україні 4. Законодавче регулювання діяльності політичних партій 5. Особливості реєстрації політичних партій в Україні Висновки Список використаних джерел та літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Політичні права громадян України, поряд з громадянськими правами і свободами, є пріоритетними у системі конституційних прав і свобод людини і громадянина. Це права і свободи людини, які одними із перших отримали своє закріплення в перших конституціях і конституційних актах Європи і Америки і ознаменували утвердження нових, буржуазно-демократичних відносин. Як відомо, свавільні порушення владою громадянських і політичних прав людини, зокрема, права на участь в управлінні державними справами стали визначальною причиною більшості революцій, включаючи Революцію гідності в Україні [1, с. 80]. Політичні партії є головними інститутами політичної системи громадянського суспільства, без яких демократія не є дієздатною. У правовому розвинутому суспільстві політичні партії є інструментом здійснення цивілізованого процесу формування як законодавчої, так і виконавчої влад. Тому право на створення політичних партій є однією з базових свобод сучасних демократій. Саме поняття існування свободи створення політичних партій є правовою основою багатопартійної політичної системи, навіть якщо про неї ніде в правових актах не йде мова. Ст. 36 Конституції України визначається і гарантується право громадян на свободу об’єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних та інших інтересів [2]. З реалізацією права громадян на свободу об’єднання тісно пов’язано питання побудови громадянського суспільства в Україні. Це право в якості комплексного (оскільки охоплює політичну участь і громадянські асоціації) є передумовою формування та індикатором дієвості громадянського суспільства, що характерне для правової держави. Свого часу Дж. Лок у Другій книзі роботи «Два трактати про врядування» писав: «Там, де будь-яка кількість людей об’єднується в одне суспільство таким чином, що кожен зрікається своєї виконавчої влади, яка йому належить за законом природи, і передає її суспільству, там і тільки там існує політичне, чи громадянське суспільство» [3, с. 175]. Крім цього, право людини на об’єднання є загальновизнаним світовою спільнотою суб’єктивним правом. Нормативне закріплення цього права є визначальним показником громадянського суспільства. Таке закріплення відбулося у значній кількості міжнародних-правових актів. Безумовно, що кожна із сучасних держав, яка асоціює себе як демократична і така, що прагне побудувати громадянське суспільство, вважає за необхідне унормувати право на об’єднання у національному законодавстві, розвивати його та всіляко гарантувати. Варто відмітити, що Загальна декларація прав людини, прийнята і проголошена резолюцією 217 А (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року, у статті 20 унормовує право кожної людини на свободу мирних зборів й асоціацій, при цьому ніхто не може бути примушений вступати до будь-якої асоціації. Це право поряд з іншими правами людини, проголошеними Декларацією, складає основу гідності людини та є підґрунтям свободи справедливості та загального миру [4].\
Інші роботи з даної категорії: