0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Законність та підконтрольність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (ID:701441)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 80
Рік виконання: 2021
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. УСПІШНИЙ РУХ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЕКОНОМІКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ 5 1.1 Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування їх роль в державі 5 1.2 Важливість контролю та нагляду за органами влади в сучасній України 14 1.3 Інноваційна діяльність державних засобів для прогресуючого функціювання держави 19 Висновки до розділу 1. 24 РОЗДІЛ 2. ЗАСОБИ ТА МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ЗА СТРУКТУРНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ УСІХ ГІЛОК ВЛАДИ 25 2.1 Процедури для забезпечення прозорості влади в Україні 25 2.2 Модерністичні зміни за попередні п’ять років, які Україна набула в галузі системного контролю 34 2.3 Ефективність до рішення задач прозорості в сфері виконавчої влади 40 Висновки до розділу 2. 46 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ДОСЯГНЕННЯ УСПІШНОГО РЕЗУЛЬТАТУ В СФЕРІ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ТА ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ 48 3.1 Пропонування методів, щодо прозорості влади 48 3.2 Реалізація засобів для вирішення питань прозорості державних установ 57 3.3 Інтеграція міжнародного досвіду, щодо в провадження покращення прозорості місцевої влади 63 Висновки до розділу 3. 67 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 72 Унікальність роботи: 76%
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що відповідно до Конституції України носієм суверенітету та єдиним джерелом влади в країні є її багатонаціональний народ, який здійснює владу як безпосередньо (через інститути референдумів та вільних виборів), так і опосередковано (через діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування). Однак непряме здійснення влади передбачає делегування влади людьми тій чи іншій державній владі, а також її посадовцям. А щоб уникнути, з одного боку, ризиків узурпації влади, захоплення влади окремими органами державної влади та їх посадовими особами, а з іншого боку, здійснення влади не в інтересах розвитку суспільства та держави, процес використання делегованих повноважень потребує постійного контролю суспільства. Отже, конституційні принципи демократії та участі громадськості в управлінні державними справами потребують системи правових гарантій.