0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Законопроект про відновлення суспільної довіри до конституційного судочинства (ID:726874)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 26
Рік виконання: 2021
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………....3 РОЗДІЛ 1. ПЕРЕДУМОВИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ ЗАКОНОПРОЕКТУ 1.1.Передумови законопроекту………………………………………………….5 1.2.Обгрунтування необхідності прийняття проекту Закону……………………………………………………………………………..9 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ДУМКИ НАУКОВЦІВ ЩОДО ДАНОГО ПРОЕКТУ ЗАКОНУ 2.1. Основні положення законопроекту……………………………………….11 2.2. Думки науковців …………………………………………………………………………………….13 РОЗДІЛ 3. НЕЗАЛЕЖНІСТЬ СУДДІВ ЯК НЕВІД'ЄМНА СКЛАДОВА СУДОВОЇ ВЛАДИ 3.1. Поняття незалежності……………………………………………………….16 3.2. Гарантії незалежності суддів………………………………………………..20 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….23 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2.Обгрунтування необхідності прийняття проекту Закону 27 жовтня 2020 року Конституційний Суд України ухвалив Рішення у справі за конституційним поданням 47 народних депутатів України щодо визнання неконституційними окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» та Кримінального кодексу України. Відповідно до частини першої статті 8 Конституції України в Україні визнається та діє принцип верховенства права. Однією зі складових принципу верховенства права визначається заборона свавілля, проявами якого є ухвалення суттєво несправедливих, необґрунтованих, нерозумних чи деспотичних рішень. При ухваленні Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 47 народних депутатів України не було наведено належного обґрунтування вказаного Рішення. Крім того, таке Рішення істотно виходить за межі конституційного подання, за яким було визнано неконституційними відповідні положення. Тому ми бачимо, що Конституційний Суд України шляхом маніпуляцій вдався до ухвалення Рішення. Таким чином, існує необхідність забезпечити збереження європейського та євроатлантичного вибору українського суспільства, дотримання принципу верховенства права конституційними органами, та усунути загрозу для національної безпеки України.