0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Індивідуальна робота, ІНДЗ, самостійна (ID:730790)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 13
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1.Поняття адміністративно-правових норм. 2.Поняття та особливості структури адміністративно-правової норми. 3.Види адміністративно-правових норм. 4.Сутність та особливості адміністративно-правових норм, їхня реалізація, дія у просторі, часі, за колом суб'єктів. 5.Поняття і особливості адміністративно-правових відносин. 6.Види адміністративно-правових відносин. 7.Склад адміністративно-правових відносин.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3. Види адміністративно-правових норм. Види адміністративно-правових норм розрізняють за різними ознаками: 1. За змістовою спрямованістю:  закріплюють порядок створення та правовий режим суб’єктів правовідносин;  визначають форми і методи управлінської діяльності;  встановлюють порядок проходження державної служби та служби в ОМС;  визначають способи і порядок забезпечення законності в державному управлінні;  регулюють державне управління в окремих галузях господарства;  визначають права та обов’язки громадян в державному управлінні;  визначають підстави притягнення до адміністративної відповідальності та організаційні питання її реалізації. 2. За функціональним призначенням:  регулятивні;  правоохоронні. 3. За формою припису:  зобов’язуючі на вчинення певних дій;  заборонні на вчинення тих чи інших дій;  дозвольні (надаючи повноваження, диспозитивні) – уповноважують діяти в рамках вимог норми закону;  стимулюючі – забезпечують вплив на поведінку суб’єктів правовідносин за допомогою заохочень матеріального та нематеріального характеру;  рекомендаційні – вказують суб’єктам правовідносин на оптимальні варіанти поведінки у визначеній ситуації. 4. За адресатами – підприємствам, ОМС, державним службовцям тощо. Вони є:  нормами, що регулюють правове положення держав¬них органів управління;  норми, що визначають правовий статус посадових осіб органів державної влади;  норми, що закріплюють правовий статус недержавних господарських й соціально-культурних об’єднань, підприємств, установ, організацій та їх посадових осіб, а також положення громадських організацій або об’єднань;  норми, що встановлюють правовий статус фізичних осіб у сфері управлінської діяльності. 5. За змістом:  матеріальні – визначають зміст прав, обов’язків та відповідальності сторін, їх юридичні можливості;  процесуальні – які закріплюють порядок практичної реалізації приписів (прав, обов’язків та відповідальності учасників правових відносин), зазначених у матеріальних нормах;  договірні. 6. За межами дій:  у просторі;  у часі;  за колом осіб. 7. За ступенем загальності:  загальні;  міжгалузеві;  місцеві (локальні). 8. За повнотою викладення змісту:  визначені (абсолютно чи відносно);  відсильні;  бланкетні. 9. За юридичною силою актів, у яких зафіксовані норми: закони, постанови, укази, розпорядження, рішення, інструкції. 10. Залежно від управлінського характеру:  основні – безпосерньо виражають основну форму управлінського впливу (суб’єкт – об’єкт);  неосновні – складаються поза рамками управлінського впливу, але органічно пов’язані з його існуванням (суб’єкт–суб’єкт). 11. В залежності від конкретних цілей:  внутрішні – формування управлінських структур;  зовнішні – безпосередній вплив на об’єкти, що не входять у систему управління.