0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМИ ДЕРЖАВИ: ПОНЯТТЯ, ЕЛЕМЕНТИ, ВИДИ (ID:784439)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 34
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМ ДЕРЖАВИ...6 1.1. Історико-правові аспекти розвитку форми держави…….......……………6 1.2. Поняття та структура форми держави……………………..………………9 РОЗДІЛ 2. ФОРМА ДЕРЖАВИ ЯК СОЦІАЛЬНЕ ЯВИЩЕ ТА КАТЕГОРІЯ ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВОЇ НАУКИ……………………………………………12 2.1. Форма державного правління……………………………………………...12 2.2. Форми державного устрою………………………………………………….20 2.3. Форми політичних режимів………………………………………………..26 ВИСНОВОК……………………………………………………………………...31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження визначається його практичним значенням для сучасного етапу розвитку України. Здобувши незалежність, Україна, як і інші пострадянські республіки, постала перед необхідністю створення ідеального іміджу. Якщо для одних молодих людей найскладнішим є питання про природу політичного правління, для інших – про природу регіональної системи управління, то для України це питання про природу правління влади. буде дуже сильним. На необхідність наукових знань про теорію і практику форм управління державною владою свідчить розробка проблеми природи державного управління. Його історичний аналіз показує, що досліджуване явище як важлива частина держави є предметом наукового інтересу багатьох вчених – дослідників феномену держави. Але найбільш важливий і багатий юридичний науковий матеріал, який вони створили в контексті цієї загальної проблеми, розпорошений і має бути узагальнений у рамках систематичного та комплексного дослідження. Вибір форми правління сучасної держави як теми курсової роботи зумовлений: по-перше, відсутністю у вітчизняній юридичній науці конкретних досліджень, присвячених формі державного правління; по-друге, потреби соціальної роботи на початку 21 століття в нових способах розуміння природи держави та її природи; по-третє, практична важливість проблеми «побудови» держави в сучасному часі та необхідність її вирішення за допомогою теоретико-правових розробок; по-четверте, доцільно вивчати досвід сучасного світу щодо управління державною владою та його творче використання при формуванні уряду України. Мета й завдання курсової роботи. Мета – визначити теоретико-правові основи сутності держави як наперед визначеної системи влади, що несе в собі специфічний вид політичної влади – державне право. Для досягнення мети дослідження були заплановані наступні дослідницькі заходи: - показати сутність природи держави як соціального явища та частини науково-правового світу; – дослідити структуру іміджу держави та визначити розташування та розташування його системних елементів; - підтримання фундаментальних відносин між країною та країною та полегшення умов перегляду законів держави; - визначити історичні основи та методи проекту «форма правління»; – диференціювати шляхи пізнання для розуміння сутності природи державного управління в рамках юридичної науки. Об’єктом дослідження є сутність держави як ознаки соціально-владної системи, яка показує важливі ознаки держави як політичної організації, інституційної структури та території суспільства. Предметом дослідження визначено форму правління держави – дин із найважливіших соціально-політичних і правових аспектів, який показує організаційну структуру системи вищих державних повноважень у сучасному світі. Методи дослідження. Виконання намічених завдань здійснювалося за допомогою навчальної системи, наукових методів і спеціальних методик, розумових сил, спрямованих на досягнення мети дослідження. Риторико-метафізичний прийоми сприяли відтворенню динамічного процесу розвитку образу державного управління. Використання системних методів та організаційної структури дозволяє проаналізувати природу державного управління як системи відповідних правових інститутів. Використано також соціальний метод, що дозволило показати соціальні методи роботи держави сучасної української влади. Структура роботи відповідає загальним вимогам та складається із вступу, двох розділів, п’яти підрозділів, висновків та списку використаної джерел.   РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМ ДЕРЖАВИ 1.1. Історико-правові аспекти розвитку форми держави У сучасній теорії держави категорія “форма держави” є однією з найважливіших і всеосяжних тем. Як відомо, у стародавні часи – на Древному Сході і в Стародавній Греції та Римі – у дослідників державно - правових явищ виникла потреба щодо визначення поняття, яке було б дуже широким та давало хоча б загальне уявлення про основні шляхи здійснення в ній державної влади. Таким чином за різних часів різними дослідниками у категорії “форма держави” вкладався неоднаковий зміст. З давніх часів найвідомішою класифікацією форм держави була та, яку дав Арістотель. Він розрізняв форми держави за двома категоріями: а) кількістю тих, хто править (один, кілька, багато); б) в чиїх інтересах здійснюється управління. Друга ознака - це критерій поділу форм правління на правильні - організація керована для всіх і неправильні - організація керована тільки для тих, хто керує. За Аристотелем, власними формами є: монархія, аристократія, політія; він - тиранія, олігархія, демократія [2, с.34]. У Новий час питання про природу правління пов'язане, перш за все, з ім'ям Ш. Монтеск'є, оскільки в цій частині визнавалися чинники, що визначають способи здійснення влади урядом. Відповідно він визначив такі характеристики уряду: - республіканська - форма правління, за якої управління та здійснення урядової влади визначається такими факторами, як чесність і рівність; - монархія, де основа влади - правда; - деспотія, де основою влади є страх [2, с.68]. Отже, під державою Монтеск'є розумів тільки те, що в сучасній науці називають конституційною державою. Ж.-Ж. Руссо розумів форму держави як структуровану організацію вищих державних органів і, виходячи з цього, поділяв форми держави на: - монархія - форма правління, за якої влада контролюється однією особою; - аристократія - влада здійснюється невеликою групою людей; - демократія - влада здійснюється всіма членами суспільства [3, с.3]. Отже, Ж.-Ж. Руссо під формою держави розумів те, що сьогодні ми називаємо формою правління. Категорія “форма держави” дає загальне уявлення про особливості організації державної влади, порядок утворення державних органів та їх відносини між собою та населенням. Наука виробила універсальну систему, яка виражається в понятті правління, щоб вказати спосіб управління державною владою. Якщо правління є організацією політичної влади, характер уряду показується тим, як ним керують, яким він є. Категорія «форми держави» була розроблена політико-правовим світом, який показує взаємозв'язок між трьома найважливішими аспектами державної влади. Характер управління державою відображає концепцію культури і порядок створення вищих органів. Принципи регіонального управління відображають сутність структури управління державою. Поєднання способів і методів реалізації влади правління представлено через поняття державного управління. Провідне місце в теорії держави і права посідає інститут форми держави. Вивчення питання “форми держави” є дуже важливим для становлення та розвитку суверенітету та незалежності. Отже, на основі методу порівняння та аналізу визначаються характеристики кожного типу держави. Її устрою та здійснення державної влади.
Інші роботи з даної категорії: