0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Правові засади державного контролю рекламної діяльності (ID:81510)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 91
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретико-правові засади рекламної діяльності 1.1. Поняття реклами та рекламної діяльності 1.2. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності 1.3. Легітимація рекламної діяльності РОЗДІЛ 2. Організаційно-правові засади державного контролю рекламної діяльності 2.1. Сутність та ознаки державного контролю рекламної діяльності 2.2. Організаційно-структурне забезпечення державного контролю рекламної діяльності 2.3. Методи та форми державного контролю рекламної діяльності РОЗДІЛ 3. Особливості правового регулювання деяких видів рекламної діяльності 3.1. Правове регулювання соціальної реклами 3.2. Політична реклама та її регулювання Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову