0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Адміністративний договір як перспективний різновид правових актів (ID:816513)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АДМІНІСТРАТИВНОГО ДОГОВОРУ 5 1.1. Виникнення і становлення адміністративного договору, як особливого способу закріплення управлінських відносин 5 1.2. Поняття, сутність та функції адміністративного договору 10 1.3. Різновиди адміністративно-правових договорів 16 РОЗДІЛ. 2. НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ДОГОВОРУ 22 2.1. Адміністративний договір: закордонний досвід правового регулювання 22 2.2. Перспективи розвитку правового регулювання адміністративного договору 28 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АДМІНІСТРАТИВНОГО ДОГОВОРУ 1.1. Виникнення і становлення адміністративного договору, як особливого способу закріплення управлінських відносин Договір як особливий регулятор суспільних відносин бере свій початок ще за часів Стародавнього Риму. Так, у римському праві договір (contractus) розглядається як найбільш важливе джерело зобов'язань. Це була основна правова форма за допомогою якої відбувався господарський та товарний обіг. Договірна система того часу була дуже розгалуженою і охплювала всі сфери господарського життя [1, с. 66]. Однак самі теоретичні розробки адміністративного договора були розпочаті лише на початку минулого століття вченим із Західної Європи. Зокрема, протягом XIX — початку XX ст. більшість авторів вважали, що, недивлячись на велике значення адміністративного акта як правової форми управлінських дій, в публічно-правовій сфері є договори, що виконують функції управління (наприклад, підпорядкування, координація, розподіл, організація), аби задовольнити взаємні публічні інтереси [2, с. 200]. На відміну від адміністративного акта (правового акта управління), який набув вже у кінці XIX ст., дякуючи відомому німецькому вченому О. Майєру, чіткого образу правової моделі та посів у адміністративно-правовій системі домінуюче становище, адміністративний договір довгий час обминався науковцями як проблема адміністративного права. О. Маєр вважав, що договори між державою та громадянином неможливі у сфері публічного права, оскільки відносини між ними є субординаційними (підпорядкованими), а договір укладається між рівноправними і непідпорядкованими суб'єктами [2, с. 200]. Але попри деяку затримку, теорія адміністративного договору продовжувала розвиватися в усьому світі. Так, наприклад, на тлі кризи розвитку апарату державного управління у федеральних структурах США, здебільшого адміністративної галузевої та територіальної організації, одним із напрямів пошуку більш адекватних вимогам сучасності форм та методів державного управління став розвиток договір-ної форми спільної діяльності влади штатів. Договори між штатами передбачалися Конституцією США ще в 1787 р., проте протягом тривалого часу їм не надавалося великого значення. Укладали штати їх, головним чином, для розв'язання суперечок про кордони між собою. Можливість укладення й виконання договорів обмежувалася необхідністю отримати згоду Конгресу. З 1893 р. рішенням Верховного Суду США ця згода була необхідна тільки для тих договорів між штатами, що спрямовані на «розширення політичної влади штатів», тобто обмеження повноважень федеральної влади [1, с. 67].