0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поняття та види суб’єктів адміністративного права (ID:889326)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 20
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ СУБ’ЄКТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА 1.1. Сутність суб’єктів адміністративного права 1.2. Правовий статус суб’єктів адміністративного права РОЗДІЛ 2. ВИДИ СУБ’ЄКТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА 2.1. Поділ суб’єктів адміністративного права на види 2.2. Суб’єкти публічної адміністрації як суб’єкти адміністративного права 2.3. Приватні особи як суб’єкти адміністративного права РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДХОДІВ ДО РОЗУМІННЯ ПОНЯТТЯ «СУБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА» ТА ПОДІЛУ СУБ’ЄКТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА НА ВИДИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Поділ суб’єктів адміністративного права на види здійснюється за різною класифікацією, що обумовлюється великою кількістю суб’єктів та різним ступенем їхньої участі у адміністративних правовідносинах. М. Лужанський вказує, що класифікація суб’єктів адміністративного права викликана різними причинами, серед яких можна визначити такі: необхідно встановити сутність суб’єкта адміністративного права, яка є визначальною при наданні адміністративних послуг таким суб’єктам чи такими суб’єктами, вирішенні питання про притягнення до адміністративної чи дисциплінарної відповідальності, а також захисті їхніх прав як у суді, так і в провадженнях, що здійснюють адміністративні органи; класифікація суб’єктів адміністративного права стає передумовою для теоретичного та наукового дослідження; оскільки всі суб’єкти адміністративного права взаємодіють, то класифікація дає можливість визначити напрями їх взаємодії; класифікація також уможливлює ефективне використання всіх позитивних і негативних якостей суб’єктів у процесі їхньої взаємодії [20, с. 101]. Абсолютна більшість науковців вважає, що суб’єкти адміністративного права, в першу чергу, поділяються на: 1) індивідуальні суб’єкти – фізичні особи, які поділяються на такі групи: громадяни (володіють повним набором прав і обов’язків в державі), іноземці та особи без громадянства (мають обмеження щодо політичних прав, не виконують військового обов’язку), фізичні особи з іншим спеціальним статусом (скажімо, фізичні особи-підприємці чи фізична особа – водій транспортного засобу); 2) колективні суб’єкти (юридичні особи): держава, державні органи та установи, громадські об’єднання, адміністративно-територіальні одиниці та їх населення, виборчі округи, релігійні організації, промислові підприємства, іноземні підприємства тощо [13, с. 86]. Відповідно до радянського підходу суб’єктів адміністративного права варто ділити на три групи: перша група – суб’єкти, наділені владними повноваженнями (сторона, яка управляє – Президент України, вищі посадові особи, вищі органи виконавчої влади); друга група – це суб’єкти, на яких поширюється владний вплив (керована сторона), тобто фізичні та юридичні особи, які не наділені владними повноваженнями у сфері управління; третя група – суб’єкти, які одночасно мають владні повноваження і перебувають під управлінським впливом (посадові особи, державні та муніципальні службовці, структурні підрозділи органів державної влади) [26, c. 44]. Сьогодні цей поділ трансформувався і виражає сутність одних з відносин, які вивчає адміністративне право, – відносин управління. Такий поділ також є, на нашу думку, доречним і важливим.