0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теоретико-правові засади громадського контролю за діяльністю органів державної влади (ID:889334)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 27
Рік виконання: 2020
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………….……………………………................3 РОЗДІЛ 1. ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ ЯК ЛАНКА ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВИ…………………………………………………………………………...5 1.1. Поняття і сутність громадського контролю…………………………………...5 1.2. Форми громадського контролю……………………………………………….8 РОЗДІЛ 2. ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ І ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ……………………………………………………………………………...14 2.1. Громадський контроль в системі здійснення влади в державі……………...14 2.2. Взаємозалежність органів державної влади і громадянського суспільства.................................................................................................................18 ВИСНОВКИ…...…………………………………..……………………….............22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….............25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основу демократичної держави складає можливість впливу громадян на здійснення влади. Лише участь громадян в управлінні державними справами не робить державу демократичною, оскільки реалізація суверенітету народу повинна мати прозорість у її здійсненні. Дуже ж часто трапляються випадки ілюзії залучення громадськості до державного управління, де органи державної влади не допускають її до реального стану справ і, таким чином, зловживають довірою та правами народу. Якщо ж кожна ланка управління буде підконтрольна народу, то автоматично зростає можливість реального впливу на процеси управління. Але потрібні межі, до яких суспільство може вказувати, що робити, щоб це не призвело до колапсу державного апарату. Саме тут важливо знайти елемент, який буде поєднувати моделі безпосередньої і представницької демократії. І цим елементом може виступити громадський контроль, який, як елемент безпосередньої демократії, налагоджує діалог між владою і суспільством. Він має усувати протиріччя між суспільством і владою.