0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Громадяни як суб’єкти адміністративного права (ID:889347)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 24
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ТВЕРДЖЕННЯ ПРО СУБ’ЄКТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА 1.1. Сутність суб’єкта адміністративного права 1.2. Приватні суб’єкти адміністративного права РОЗДІЛ 2. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ГРОМАДЯНИНА 2.1. Сутність адміністративно-правового статусу громадянина 2.2. Нормативне закріплення адміністративно-правового статусу громадянина 2.3. Аналіз інших видів адміністративно-правових статусів громадянина на прикладі інформаційної сфери РОЗДІЛ 3. ГРОМАДЯНИ В СИСТЕМАХ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ 3.1. Громадяни і державне управління 3.2. Надання адміністративних послуг і громадяни ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Існує чимало підходів до класифікації суб’єктів. Виокремлюючи види суб’єктів адміністративного права, необхідно обов’язково враховувати сучасне розуміння предмета адміністративного права, а саме перелік різноманітних відносин, що його формують. Очевидно, що класифікація суб’єктів не входить в розріз нашого дослідження. Тому ми зазначимо, що основні класифікації обов’язково, прямо чи опосередковано, вказують на громадянина як індивідуального суб’єкта адміністративного права. Зокрема, І. Голосніченко, М. Стахурський, Н. Золотарьова пропонують доволі конкретний перелік основних суб’єктів адміністративного права, зазначаючи, що ними можуть виступати: 1) громадяни України, іноземці, особи без громадянства; 2) органи виконавчої влади; 3) органи місцевого самоврядування; 4) об’єднання громадян; 5) адміністрація перерахованих юридичних осіб [13, с. 13]. Такий перелік розтлумачує класифікацію, за якою суб’єктами адміністративного права можуть бути індивідуальні (громадяни, іноземці, особи без громадянства), які також відносяться до приватних осіб, та колективні особи, які, у свою чергу, поділяються на владні (публічні) та невладні (приватні) організації. Таким чином, адміністративне право має велику кількість суб’єктів, які мають свої особливості та повноваження. Якщо публічні суб’єкти мають владно-розпорядчі повноваження, завжди є обов’язковою стороною адміністративного права, то приватні, до яких відносяться громадяни, наділені правами та обов’язками, завдяки яким вони можуть стати одним із учасників адміністративних правовідносин.