0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи служби «102». Система централізованого управління нарядами поліції (ID:994416)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 28
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
В С Т У П 2 РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБИ РЕАГУВАННЯ НА ЗАЯВИ І ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КРИМІНАЛЬНІ ТА АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ 4 1.1 Основні засади організації роботи підрозділів Національної поліції України та їх посадових осіб, уповноважених на приймання і реєстрацію заяв і повідомлень про правопорушення 4 1.2 Обов’язки працівників сервісної служби – оператора відділу служби «102» 11 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО УПРАВЛІННЯ НАРЯДАМИ ПОЛІЦІЇ 16 2.1 Поняття, мета та завдання системи централізованого управління нарядами поліції 16 2.2. Мета системи централізованого управління нарядами поліції 18 2.3 Заходи щодо вдосконалення системи централізованого управління нарядами поліції 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБИ РЕАГУВАННЯ НА ЗАЯВИ І ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО КРИМІНАЛЬНІ ТА АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ 1.1 Основні засади організації роботи підрозділів Національної поліції України та їх посадових осіб, уповноважених на приймання і реєстрацію заяв і повідомлень про правопорушення За останні вісім років українська правоохоронна система пройшла фазу інтенсивних реформ, що супроводжуються не лише змінами в структурі персоналу, але й радикальними перетвореннями в системі стосунків «поліція – суспільство». Цей процес спрямований на створення принципово нової системи відносин між громадянами та державою, вдосконалення правоохоронних органів, посилення уваги поліції до проблем та висловлювань громадян та, як результат, зміцнення спільних зусиль для підвищення обізнаності громадської безпеки, для подолання та попередження кримінальних правопорушень. Основою діяльності поліції є насамперед Конституція України, закони, що визначають сферу та основні принципи її діяльності, а також нормативні акти, що детально регламентують законодавство та регулюють організацію діяльності окремих служб та підрозділів поліції у різних сферах оперативної діяльності [1]. Працівники чергової служби з метою встановлення необхідної інформації про правопорушення або подію, забезпечення своєчасного та якісного реагування нарядами поліції за фактом їх учинення (виникнення) керуються Алгоритмом орієнтовних невідкладних дій працівника чергової служби. Строк оперативного інформування обчислюється з моменту надходження до органів (підрозділів) поліції первинних відомостей (повідомлення телефоном або іншими видами зв’язку, усної чи письмової заяви, отримання матеріалів з інших правоохоронних органів тощо) про вчинення правопорушення або виникнення події. З метою отримання телекомунікаційних послуг та оперативного реагування на заяви і повідомлення про правопорушення або події як кінцеве обладнання в органах (підрозділах) поліції використовуються телефони (стаціонарні, мобільні), радіостанції, планшетні пристрої та інші засоби зв’язку. Заяви та повідомлення про правопорушення або події працівниками чергової служби органів (підрозділів) поліції реєструються в інформаційних ресурсах системи «Інформаційний портал Національної поліції України» (далі – ІПНП). У разі технічної несправності системи ІПНП направлення нарядів поліції та керування ними здійснюються за допомогою інших видів зв’язку. Наряди поліції з метою отримання завдань для реагування на повідомлення про правопорушення або події забезпечуються планшетними пристроями з програмним забезпеченням системи ІПНП. Працівники підрозділів «102» та диспетчери розміщуються у приміщеннях ГУНП. Приймання екстрених викликів підрозділом «102» здійснюється централізовано з усієї території обслуговування відповідного ГУНП. Кожен працівник підрозділу «102» і диспетчер чергової зміни забезпечуються відповідними автоматизованими робочими місцями та повинні мати авторизований доступ до системи ІПНП. Спеціалізоване програмне забезпечення АРМ «оператор «102» системи ІПНП, яке використовує працівник підрозділу «102», працює в таких режимах: − «Прийом викликів» – режим, у якому надходять виклики; − «Обробка викликів» – режим, у якому здійснюється обробка заяв та повідомлень, а також заповнення електронних контурів у системі ІПНП; − «Перерва» – режим тимчасового припинення роботи або відпочинку працівника підрозділу «102»; при цьому виклики на це робоче місце не розподіляються. [4]. Заяви та повідомлення про правопорушення або події до підрозділу «102» можуть надходити, крім скороченого номера «102», за допомогою інших видів зв’язку, інтеграцію яких із системою ІПНП дозволено Національною поліцією України, зокрема: − у вигляді стислих текстових повідомлень (смс-повідомлень); − електронною поштою; − з мобільних додатків; − за допомогою інших спеціалізованих програмно-технічних і технічних засобів. В АРМ «оператор «102» зазначаються відомості про дату і час надходження заяви (повідомлення), інформація про заявника  прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, місце проживання чи реєстрації, місцеперебування (місцезнаходження), абонентський номер телефону, стислий зміст заяви (повідомлення), орган (підрозділ) поліції, до якого передано повідомлення, тощо. На випадок припинення з технічних причин (несправність, збої) роботи АРМ «оператор «102» кожен працівник підрозділу «102» має бути забезпечений робочим зошитом, зареєстрованим у підрозділі документального забезпечення, для запису повідомлень про правопорушення або події. Передання прийнятої інформації диспетчеру та оперативному черговому в таких випадках здійснюється за допомогою телефонного або іншого виду зв’язку. Після відновлення роботи АРМ «оператор «102» працівники підрозділу «102» переносять прийняту інформацію про правопорушення або події з робочого зошита до інформаційних ресурсів системи ІПНП.